تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۱۱۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم‌های فوتبال فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم ۲ غایب دارند
 تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هر کدام با یک بازیکن غایب به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته میزبان تیم فولاد خواهد بود.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با تیم فولاد، سیروان قربانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا در جایگاه بهتری از جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

وی افزود: سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. هفته گذشته مقابل مس رفسنجان، بازی را واگذار کردیم به همین دلیل تمام اعضای تیم هم‌قسم شده اند تا در مقابل فولاد با دست پر از میدان خارج شویم.

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی هفته هفتم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان، ایوب والی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، فولادی ها برای گرفتن سه امتیاز از این دیدار آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

به گزارش ایرنا هر ۲ تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان بازیکن محرومی نداشته و هم اکنون با کسب ۱۰ و ۶ امتیاز در مکانهای سوم و سیزدهم جدول رده بندی جای گرفته اند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد از ساعت ۱۵:۱۵ روز ۲۸ آذرماه بدون حضور تماشاگر در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار