تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۱۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت چند مدرسه در خوزستان با کمک ۴ میلیاردی خَیران
  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خورستان از انعقاد سه تفاهم‌نامه خیرساز به منظور احداث و تکمیل چند مدرسه با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان خبر داد.

علی قربانی  بااشاره به انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری، اظهار کرد: علاوه بر اینکه هم‌استانی‌های خوزستانی به ساخت مدرسه به عنوان خیر کمک می‌کنند، سعی کردیم نظر خیرین را از سایر نقاط کشور نیز جلب کنیم. بسیاری از خیرین مدرسه‌سازی که با ما همکاری دارند در خارج از استان هستند. در این راستا، در تهران سه تفاهم‌نامه ساخت مدرسه منعقد شد.

وی افزود: بر این اساس یک مدرسه شش‌کلاسه در ایذه با کمک خیر مدرسه‌ساز، سیداحمد شریعتی با تعهد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد. همچنین این خیر ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل یک مدرسه در حمیدیه کمک خواهد کرد و تنها این خیر ۲ میلیارد تومان به منظور احداث و تکمیل مدرسه در استان به ما کمک خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه با اشاره به انعقاد دومین و سومین تفاهم‌نامه، تصریح کرد: یک پروژه دوازده‌کلاسه در منطقه سپیدار اهواز داریم که قرار شد برای تکمیل آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون توسط آقای قلمچی هزینه شود. همچنین خیر مدرسه‌ساز خانم گیتی‌نژاد، یک میلیارد تومان برای تکمیل مدرسه شش‌کلاسه در مرکز شهر حمیدیه کمک خواهد کرد.

قربانی با اشاره به دیگر اقدامات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، بیان کرد: همچنین در هفته گذشته کلنگ احداث یک مدرسه خیرساز در منطقه کیان‌آباد اهواز به زمین زده شد که خیر این پروژه تعهد کمک یک میلیارد تومانی داده است. روز چهارشنبه نیز گروه جهادی شهید متوسلیان، برای احداث دو مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان کارون با ما توافق کردند، در واقع این دو مدرسه جایگزین مدرسه ابوریحان که به دلیل آبگرفتگی تخریب می‌شود، خواهند شد. امروز نیز کلنگ یک مدرسه سه‌کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز به زمین زده خواهد شد.

وی در پایان گفت: تعهد خیرین در این سه تفاهم‌نامه حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار