تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۱۱۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی قهرمان لیگ سخت است / از بازی‌ نفت‌مسجدسلیمان لذت‌ می‌برم
  یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فولاد در هفته‌های سپری شده در لیگ برتر، گفت: از الان نمی‌توان گفت فولاد یا چه تیمی عنوان قهرمان لیگ برتر را به دست می‌آورد و واقعا پیش‌بینی سخت است.

کریم بوستانی در خصوص عملکرد فولاد در بازی روز گذشته مقابل تیم سایپا، اظهار کرد: فولاد در حال حاضر تیم دوم جدول است و به نظر من تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. این تیم مقابل تیم جوان و خوب سایپا نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و حریفی را از پیش‌رو برداشت که تاکنون شکست نداشته بود. فولاد حتی هفته‌های گذشته نیز در حالی مقابل تیم‌های تراکتور و گل‌گهر به تساوی رسیده بود که این تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده‌اند. در حال حاضر فولاد و پرسپولیس، تیم‌های بدون شکست لیگ برتری هستند و به نظرم تیم فولاد خوزستان تاکنون امتیازات خوبی جمع کرده است.

وی با بیان این‌که خط حمله فولاد بسیار قوی است، افزود: فصل گذشته شیمبا تمام گل‌های فولاد را به ثمر می‌رساند و این فصل نیز هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد. همچنین به نظرم فرشاد احمدزاده یکی از بهترین خریدهای فولاد بوده است. ضمن این‌که برخی‌ها از پاتوسی انتقاد می‌کنند که باید بگویم او در امارات هم که بود، مصدوم بود و هنوز نتوانسته با تیم فولاد هماهنگ شود، در صورتی که بازیکن بسیار خوبی است و حتی تیم‌های استقلال و تراکتور نیز به دنبال جذب او بودند که در نهایت فولاد موفق به جذب او شد که این هم با درایت آقای آذری مدیرعامل باشگاه بود. به هر حال پاتوسی بازیکن باتجربه‌ای است و فولاد می‌تواند از او در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به خوبی بهره ببرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از الان قضاوت و انتقاد در مورد عملکرد فولاد زود است، عنوان کرد: از الان نمی‌توان گفت فولاد یا چه تیمی عنوان قهرمان لیگ برتر را به دست می‌آورد و واقعا پیش‌بینی سخت است، اما فولاد را جزو مدعیان می‌بینم زیرا یک تیم کامل است. خود من حدود ۱۲ سال در باشگاه‌های امارات کار کردم و به نظر من فولاد در سطح آسیا، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌ها است.

وی در ادامه نیز درباره عملکرد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان و نوسانی که این تیم تا این‌جای مسابقات داشته است، اظهار کرد: نفت‌مسجدسلیمان نسبت به فصل گذشته تغییراتی در ترکیب خود داشته است اما من هر زمان که بازی‌های این تیم را می‌بینم، لذت می‌برم زیرا واقعا خوب فوتبال بازی می‌کند. نفتی‌ها هفته گذشته تیم بزرگ سپاهان را با سه گل شکست دادند، در حالی‌که مطمئن باشید سپاهان دیگر تا پایان فصل شکست سنگینی را که برابر نفت متحمل شد، به چشم نخواهد دید.

بوستانی با اشاره به صحبت‌های سرمربی نفت‌مسجدسلیمان درباره اختلاف‌هایی که در راس این تیم وجود دارد، گفت: گویا این باشگاه مشکل مدیریت و مشکلات داخلی دارد که حسینی نیز انتقادهایی به این موضوع داشته است. هر سال نفت‌مسجدسلیمان مرحله‌ای خوب پیش می‌رود اما با برخورد به مشکلات مدیریتی و مالی، روند حرکتش تحت تاثیر قرار می‌گیرد و همین منجر به نتایج بد این تیم می‌شود. مثل بازی روز گذشته که هیچ کسی انتظار نداشت نفت مقابل تیم قعر جدولی مس رفسنجان شکست بخورد.

وی افزود: من احساس می‌کنم نفت‌مسجدسلیمان به دلیل نداشتن تمرکز لازم و اختلافاتی که مجتبی حسینی به آن اشاره داشت، بعد از یک بازی خوب مقابل سپاهان این‌گونه با دو گل مغلوب مس رفسنجان می‌شود. حتی سرمربی این تیم عنوان کرده بود، زمانی که به فرودگاه کرمان رسیدند، یک ساعت و ۴۵ دقیقه منتظر ماندند تا اتوبوس آمده، در حالی‌که برای تیم لیگ برتری، پیش آمدن چنین موضوعاتی خوب نیست و این ناهماهنگی‌ها نباید وجود داشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: در مجموع نفت تاکنون خوب نتیجه گرفته است ولی تاکید می‌کنم از اکنون نمی‌توان در مورد عملکرد تیم‌ها قضاوت کرد؛ نفتی‌ها فصل گذشته با تارتار نتیجه بسیار خوبی کسب کردند و اگر هیات مدیره باشگاه بتواند تیم لیگ بیستم را هم از نظر مالی حمایت کند و در میانه‌های راه دچار مشکل نشود، این تیم می‌تواند روند خوب فصل گذشته خود را تکرار کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار