تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۱۱۴۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵ مورد از تاثیرات آینه های رنگی بر روی دکوراسیون
۵ مورد از تاثیرات آینه های رنگی بر روی دکوراسیون
با وجود این که ممکن است آینه ها، اشیائی کم اهمیت و معمولی به شمار بروند اما در واقع می توان گفت که آینه ها می توانند ظاهر یک محیط را به طور کلی متحول کنند. آینه ها این قابلیت را دارند تا به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، تاثیراتی را بر روی محیط اطرافشان بگذارند و آن را تغییر بدهند.

همین امر باعث شد تا با پیشرفت صنعت در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی، آینه ها در شکل ها، اندازه ها و رنگ های متفاوتی تولید شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. با تولید شدن آینه ها با فریم های شکیل و همین طور رنگ های مختلف، مزایا و کاربردهای دیگر نیز به آینه ها اضافه شد و ابعاد تزئینی آن ها را بسیار گسترده تر کرد.

آینه های رنگی با دارا بودن تمامی ویژگی های آینه های معمولی و همین طور شکل های زیباتری که می توانستند به سادگی خود را با محیط اطراف خود هماهنگ کنند، به سرعت به یکی از ابزارهای دکوراسیون در میان طراحان داخلی تبدیل شدند و جایگاه خوبی را به دست آوردند.

در مطلب زیر چند مورد از تاثیراتی که آینه های رنگی می توانند بر روی محیط شما بگذارند، نام برده شده اند.

ایجاد عمق:

یکی از قابلیت های مشهور آینه ها که تا به حال بسیار از آن استفاده شده است، قابلیت آن ها در بزرگ تر نشان دادن فضا است. آینه ها به دلیل خاصیت انعکاس فوق العاده شان، می توانند محوطه شما را بسیار بزرگ تر از آن چه که واقعا هست، جلوه بدهند. آینه های رنگی، علاوه بر این که می توانند به فضا عمق ببخشند، این قابلیت را دارند که جلوه زیبایی به آن ببخشند.

منبع نور و روشنایی اضافی:

آینه های رنگی می توانند اتاق شما را با کوچک ترین منبع نور، به یک مکان درخشان تبدیل کنند. علاوه بر این ویژگی، این آینه ها می توانند هر نوری که بازتاب می دهند را به رنگ خود در بیاورند. برای مثال آینه طلایی می تواند به سادگی نورهای طلایی و درخشانی را از خودش منعکس کند و زیبایی و روشنایی فضا را چندین برابر افزایش دهد؛ این کار می تواند محیط خانه و یا محل کار شما را به یک فضای با نشاط تبدیل کند و باعث شود تا هر کسی در طول روز، از بودن در آن نهایت لذت را ببرد. آینه ها می توانند یک راه خوب برای استفاده بیشتر از نور طبیعی باشند و کمک کنند تا کم تر لامپ ها و چراغ ها برای روشنایی استفاده کنید.

قابلیت زیباسازی:

بسته به رنگ هایی که بر دکوراسیون خانه و یا محل کار شما حاکم است، شما می توانید از آینه های رنگی که با رنگ های دکوراسیونتان هماهنگی دارد، برای تزئین محل کارتان استفاده کنید. رنگ آینه های به کار برده شده در دکوراسیون شما می تواند با رنگ کاغذ دیواری ها، رنگ شیشه ها، رنگ مبلمان و... مطابقت داشته باشد؛ شما حتی می توانید با استفاده از آینه هایی که متضاد رنگ های اصلی هستند در دکوراسیون خود بهره ببرید و یک تضاد زیبا و چشم گیر را به وجود آورید. برای مثال از آینه دودی که رنگ تیره ای دارد، می توانید در یک فضا با دکوراسیون سفید و یا خاکستری رنگ استفاده کنید و یک محیط زیبا و فوق العاده را پدید بیاورید.

از بین بردن اشعه های ماورای بنفش نور خورشید:

با وجود این که نورهای طبیعی می توانند به خوبی محیط را روشن کنند و انرژی خاصی را به فضا ببخشند، اما باید بدانید که این نورها حاوی اشعه های UV هستند که می تواند بسیار مضر و خطرناک باشد. با این که این اشعه ها می توانند به وسایل خانه آسیب بزنند، اما باید بدانید که بازتاب داده شدن نور خورشید در آینه های رنگی می تواند به سادگی از تمام ضررهای احتمالی که اشعه های موجود در نور طبیعی ایجاد می کنند را، جلوگیری کند.

ایجاد نقطه کانونی:

در صورتی که در یک یا چند بخش از خانه و محل کارتان، المان ها و اشیائی وجود دارند که قابلیت زیباسازی محیط را دارند، می توانید زیبایی و امکان دیده شدن آن ها را بیشتر کنید؛ برای انجام این کار کافی است تا با استفاده از آینه ها، یک نقطه کانونی به وجود بیاورید. یک یا چند آینه را در مقابل چیزهای با ارزشی مانند آثار هنری زیبا، پوسترها و یا چیزهایی از این قبیل، قرار دهید تا به بهتر دیده شدن آن ها کمک کنید.

شرکت تتراگلس

شرکت شیشه تتراگلس یکی از با سابقه ترین شرکت ها در حوزه واردات، تولید و عرضه محصولات شیشه ای از قبیل آینه های رنگی دکوراتیو، شیشه رنگی، کابین دوش شیشه ای، انواع پارتیشن ها و ... می باشد. یکی از محصولات محبوب این شرکت، آینه های برنزی هستند که با بهترین مواد اولیه و ابزارهای دقیق ساخته شده اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://tetraglass.ir/bronze-mirror/ مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار