تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۱۱۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدر جدول برزیلی شد/ آبادانی‌ها ها ترمز گل‌گهر را کشیدند/ فولاد خوزستان سوار بر سایپا راهی صدر جدول شد
ششمین هفته لیگ‌ برتر برای خوزستانی‌ها خوش‌یمن بود. دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در حالی در زمین خود به مصاف حریفان رفتند که در هفته پنجم‌‌، دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را در خانه متوقف کردند.
صدر جدول برزیلی شد.  آبادانی‌ها ها ترمز گل‌گهر را کشیدند/فولاد خوزستان سوار بر سایپا راهی صدر جدول شد
ابراهیم متین‌سیرت : ششمین هفته لیگ‌ برتر برای خوزستانی‌ها خوش‌یمن بود. دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در حالی در زمین خود به مصاف حریفان  رفتند که در هفته پنجم‌‌، دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را در خانه متوقف کردند.

نفت آبادان تا پیش از این دیدار با هشت امتیاز رده ششم‌ را در اختیار داشتند و فولادی‌های شش امتیازی در رده هشتم بودند. فولاد خوزستان محکوم به پیروزی بود. این تیم تا پیش از این، هر بار تا فتح دروازه حریفان پیش می‌رفت، و با بدشانسی و بی‌دقتی مهاجمان راهی به جایی نمی‌برد. شاگردان نکونام در برابر سایپا چیزی برای از دست دادن نداشتند و از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند. این تاکتیک هافبک سالهای گذشته تیم ملی در دقیقه ۳۳ جواب داد و  فرشاد احمدزاده مهاجم ریزنقش فولاد توانست با ضربه دیدنی، فولاد خوزستان را یک بر صفر پیش بیندازد و بعد از سه هفته طعم گلزنی را به کام فولادمردان بچشاند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، سایپا در صدد جبران نتیجه بود و هرچه زد به در بسته خورد. اما فولادیها که در خانه با خیال راحت بازی می‌کردند در دقايق ۸۷ و ۹۱ با گل‌های صالح حردانی و کولیبالی نتیجه قاطع سه بر صفر را بر سایپا تحمیل کردند.


 و اما صنعت نفت آبادان میزبان گل‌گهر سیرجان بود. گل‌گهری که ۵ هفته‌اس صدر جدول را از آن خود کرده است. شاگردان امیر قلعه‌نویی، آمده بودند، سه امتیاز از جزیره با خود ببرند و تا هفته‌ی آینده، دیگر تیم‌ها را از بالا نظاره‌گر باشند.
دقیقه ۲۷ این دیدار نگراني را به اردوی آبادانی‌ها تحمیل کرد. گاودین منشا دروازده نفتی‌ها را گشود و شادی را به اردوی تیمش هدیه کرد. سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد و همین نتیجه باقی ماند.  

شروع نیمه دوم برای نفتی‌ها خوشایند بود، دقیقه ۵۰ این دیدار مدافعان گل‌گهر بر روی شریعت‌زاده مرتکب خطا شدند که داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. طالب ریکانی توپ را با تور سیرجانی‌ها آشنا کرد. ۱۷ دقیقه کافی بود که رضا خالقی‌فر،‌گل دوم را به ثمر برساند و نوید پیروزی را به جزیره مخابره کند. نفتی‌ها با یک بازی کاملا تاکتیکی نتیجه را حفظ کردند و با کسب این برد یازده امتیازی شدند، به صدر جدول تکیه زدند.


هفته ششم برای خوزستانی‌ها خوش‌یمن بود،‌ دو تیم صنعت نفت آبادان  و فولاد خوزستان در کنار  هم صدر را  قبضه کردند. این هفته به یادگار می‌ماند و به همگان اثبات می‌کند، هر گاه فوتبال ناب خوزستان،‌به اصل خود بازگردد، نتایجی رقم می‌خورد که صدر جدول را به تسخیر خوزستانی‌ها درمی‌آورد.


البته تیم نفت مسجدسلیمان این هفته میهمان، مس رفسنجانی بود که تا به امروز، هیچی گل به ثمر نرسانده بود. این دیدار با اختلاف دو گل برای مسی‌ها به پایان رسید.
:
:
:
آخرین اخبار