تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۱۱۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیوه نامه فعالیت مدارس خوزستان در هفته جاری اعلام شد
 نحوه فعالیت مدارس خوزستان در هفته جاری، در نشست روز شنبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعیین و مصوب شد.
  همه شهرستان‌های خوزستان به جز اهواز، کارون، آبادان و بهبهان در شرایط زرد کرونایی هستند و بر این اساس در مناطق زرد شهری، آموزش دانش‌آموزان از روز یکشنبه ۲۳ آذر تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و در بستر شاد ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش همچنین حضور کادر اجرایی مدارس در مدارس مناطق زرد بر اساس دستورالعمل الزامی است و  همکاران آموزشی به صورت غیرحضوری آموزش در بستر شاد را راهبری می‌کنند.
آموزش در مناطق زرد روستایی و عشایری و کم برخوردار که بیشتر کم جمعیت هستند و دانش‌آموزان این مناطق دسترسی به فضای مجازی بر بستر شاد ندارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نوبت‌بندی حضوری می‌باشد.
 حضور کادر آموزشی و کادر اجرایی مدارس در این مناطق که وضعیت زرد دارند الزامی است.
آموزش دانش‌آموزان در اهواز، کارون، آبادان و بهبهان که در شرایط نارنجی قرار دارند ، از روز یکشنبه تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و بر بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) خواهد بود.
معلمان مدارس در این مناطق به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فرآیند آموزش را ادامه خواهند داد.
بر اساس این مصوبه حضور کادر اجرایی مدارس(مدیر، معاون و ...) در مدرسه برای نظارت بر فرآیند آموزش بر بستر شاد به صورت ۵۰ درصد الزامی است.
در مناطق نارنجی نظارت تیم‌های بازرسی استانداری و شبکه بهداشت و درمان تشدید خواهد شد تا روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دقت اجرا شود.
وضعیت حضور کارکنان اداری در مناطق زرد به صورت دو سوم و بقیه به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

در مناطق نارنجی ۵۰ درصد کارکنان به صورت حضوری و بقیه به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار