تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۱۱۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون بزرگ نکونام مقابل سایپا / آبادان در اندیشه رسیدن به صدر
 تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور با حریفان خود دیدار می کنند.

هفته ششم لیگ برتر از امروز (۲۱ آذرماه) آغاز می شود که نمایندگان خوزستان در روز دوم (۲۲ آذر) این هفته از مسابقات، رو در روی حریفان قرار خواهند گرفت.

فولاد – سایپا

 فولاد که در پنج هفته ابتدایی لیگ بر خلاف انتظارات نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند و اکنون با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد، در هفته ششم باید از سد سایپا بگذرد تا از کورس رقابت بازنماند. بر این اساس دیدار فولاد مقابل سایپا آزمون سخت و بزرگ برای نکونام خواهد بود. دیداری که اگر فولاد با برد پر گل از آن خارج شود و حریفان بالاسری آن، امتیاز از دست بدهند، حتی منجر به صدرنشینی فولاد خواهد شد.

فولاد که در سه بازی اول خود توانسته به پنج گل برسد و در ۲ دیدار اخیر گلی به ثمر نرسانده، همچون لیگ نوزدهم نقطه ضعف اش در خط حمله‌ای است که کم گل می‌زند. البته فولاد در بازی فردا باید گل بزند و با کسب سه امتیاز به جمع مدعیان برگردد. البته سایپا نیز که همچون فولاد هفت امتیازی است، سخت به دنبال کسب برد و صعود در جدول است. فردا دیدار تیم های هم امتیاز می تواند در اهواز دیدنی باشد.

شاگردان نکونام از ساعت ۱۵:۰۰ فردا (شنبه) در خانه پذیرای تیم سایپا هستند.

نفت آبادان – گل گهر

به گزارش ایسنا، آبادانی ها با تساوی ارزشمند مقابل استقلال تهران به بازی مهم با صدرنشین لیگ بیستم رسیده اند. نفت که امسال با تیمی تغییر کرده از نظر بازیکن و مربی در لیگ بیستم حضور دارد، بر خلاف انتظارات، عملکرد خوبی تا این هفته از مسابقات داشته است، عملکردی که باعث شده این تیم با هشت امتیاز در رده پنجم و در جمع مدعیان باشد.

نفت همچون هفته پنجم، فردا نیز بازی سختی با گل گهر صدرنشین دارد، دیداری که برد در آن، در صورت لغزش تیم های استقلال و پیکان می تواند نفتی ها را به صدر جدول برساند. گل گهر نیز که در هفته پنجم طعم اولین شکست در لیگ بیستم را چشید، برای جبران آن شکست و از دست ندادن صدر جدول، روز سختی را برای آبادانی ها رقم می زند. این بازی می تواند جدال نفس گیر مهاجمان دو تیم نیز باشد.

نفت آبادان از ساعت ۱۵:۰۰ فردا (شنبه) در ورزشگاه تختی از تیم گل گهر میزبانی می کند.

مس رفسنجان – نفت مسجدسلیمان

 نفت مسجدسلیمان با یک برد پرگل و شیرین مقابل تیم مدعی سپاهان به بازی با مس رفسنجان در هفته ششم رسیده است. مسجدسلیمانی ها نیز همچون نفت آبادان علی رغم تغییرات زیاد نسبت به لیگ نوزدهم اما عملکرد قابل قبولی تا این جای لیگ داشته اند و تنها برای یک بار طعم شکست را چشیده اند و اکنون شش امتیازی هستند.

نفت که با برد مقابل سپاهان نسبت به هفته های قبل با انگیزه تر هم شده است، فردا در حالی رو در روی تیم قعر جدولی مس رفسنجان قرار می گیرد که این تیم نیز با انگیره جبران نتایج از دست رفته برابر نفت صف آرایی می کند. پس مطمئنا روز آسانی برای مسجدسلیمانی نخواهد بود.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ فردا (شنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می رود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار