تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۱۱۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تور کیش و هتل های کیش مناسب جهت رزرو تور سفرهای گالیور
 جزیره یکش یکی از مهم ترین مناطق توریستی و گردشگری جزیره کیش می باشد که سالانه تعداد زیادی از مسافران را پذیرایی می کند وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی فراوان این جزیره را بسیار محبوب میان هموطنان ساخته است. یکی از مهم ترین موارد در تور کیش انتخاب هتل مناسب جهت اقامت و رزرو می باشد. علاوه بر هتل کیش مناسب تفریحات و برنامه های بازدید تفریحی و گردشگری و طبیعت گردی هم در تور کیش بسیار اهمیت دارد. در این مقاله سعی بر آن داریم تعدادی از هتل های کیش مهم را معرفی و به بررسی آنها بپردازیم.

هتل های کیش از هتل های دو ستاره تا هتل های پنج ستاره از قیمت های ارزان تا قیمت های بالا همگی با توجه به بودجه سفر و امکانات و خدمات مورد نظر برای سفر تور کیش ایده آل می باشند.

هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره کیش شایگان در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در سال 2002 تاسیس شده است. معمار جالب توجه این هتل باعث نزدیکتر شدن اتاق ها به دریا و رنگ آمیزی آن و تنوع طبقات مختلف آن محیطی شاد را ایجاد کرده است. بعلاوه ، دسترسی 2 یا 4 دقیقه ای پیاده به بازارها و مراکز خرید کیش مانند پانیذ و مرکز تجاری پاریس ، این هتل را به عنوان یکی از گزینه های مهمان برای اقامت در هتل شایگان کیش قرار داده است.

از جمله امکانات هتل شایگان کیش می توان به مکان نگهداری از کودک ، بیلیارد ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، تندرستی ، زمین تنیس و ... اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل چهار ستاره کیش فلامینگو در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع با 100 اتاق در سال 1997 تاسیس شد.

این هتل مجلل و شیک به صورت دلفین تاسیس شده است. این هتل با امکاناتی نظیر سالن کنفرانس ، صندوق امانات در لابی ، کافی شاپ ، گیرنده ماهواره ، اینترنت بی سیم ، سفر دریایی در جزیره و گردش در بازار آماده پذیرایی از میهمانان خود است.

هتل بزرگ کیش

هتل بزرگ چهار ستاره کیش در زمینی به مساحت 6400 متر مربع یکی از هتل های کیش با کیفیت می باشد. هتل بزرگ کیش در موقعیت خوبی نسبت به دریا ، بازارها و مراکز خرید کیش واقع شده است به گونه ای که هفت دقیقه پیاده تا دریا و پنج دقیقه با بازار ونوس فاصله دارد.

این هتل 60 اتاق با ظرفیت 200 میهمان دارد. بازدید رایگان از هتل داریوش و 30٪ تخفیف در بازدید از پارک دلفین ها از جمله امکانات ویژه این هتل است.

هتل هلیا کیش

یکی از برترین هتل کیش و هتل های سه ستاره کیش هتل هلیا است که در گروه گردشگری ساحلی کیش بین میدان امیر کبیر و ساحل ، نزدیک دریا و مراکز خرید و بازار واقع شده است. حیاط هتل دارای فضای سبز فوق العاده زیبایی همراه با فواره های شگفت انگیز است که در کل اقامتگاه مطبوعی را برای شما ایجاد می کند.

هتل کیش هلیا دارای خدمات استقبال منظم فرودگاهی است. علاوه بر این ، قسمت اتومبیل اجاره ای هتل آماده اجاره اتومبیل های لوکس به مهمانان است.

هتل داریوش کیش :

هتلی فوق العاده است که ارزش آن را دارد که برای آن هزینه شود که برای همه بازدید کنندگان و همچنین برای کنفرانس ها ، عروسی ها و جلسات تجاری بسیار توصیه می شود.

نمای بیرونی: وضعیتی هنری و شاخصی از کیش و ایران. هتلی شگفت انگیز با بیش از 30 قطعه مجسمه در اطراف ورودی پخش شده و در داخل هتل ، یک باغ بزرگ و چشمه در ورودی هتل را احاطه کرده است و یک سیستم روشنایی خارق العاده در شب نشان قدیمی از تاریخ پارسی را نشان می دهد.

لابی: فرشهای معروف ایرانی در ابعاد بسیار بزرگ با بسیاری از آثار مرمر و تندیس ، با یک صندلی چوبی بزرگ قدیمی در اطراف لابی پهن شده اند.

اتاقها

در اندازه متوسط ​​، اکثر اتاق ها دارای یک تخت دوقلو و یک تخت تک نفره هستند ، همه اتاق ها با کف و سرامیک و حمام با سلیقه تزئین شده اند ، کارهای هنری زیبا روی دیوار با یک درب آینه فوق العاده قرار گرفته است. بعضی از اتاق ها منظره دریا و بعضی دیگر منظره باغ بزرگ هتل را دارند.

در زیر به معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد که در سایت سفر های گالیور بررسی شده اند میپردازیم :

هتل آپارتمان مهستان مشهد یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان مشهد پایتخت مذهبی ایران ، است. هتل بی نظیر مرتب و زیبا است. هتل آپارتمان مهستان تنها یک چهارم از مشهورترین جاذبه شهر ، حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. برای علاقه مندان به ورزش ، هتل امکاناتی مانند میز پینگ پنگ را در نظر گرفته است. اتاق های هتل جادار است و فضای راحتی دارد. طیف گسترده ای از انتخاب ها در مورد اتاق ها و آپارتمان ها وجود دارد و مهمانان می توانند از بین اتاق های یک تخته و دو نفره یا یک و دو خوابه بر اساس اندازه گروه انتخاب کنند. آپارتمان ها در اینجا همه به ظروف آشپزخانه و آشپزی مجهز هستند که به دلخواه شما امکان پخت و پز را فراهم می کنند. همه امکانات جمع شده است تا مهمانان احساس کنند در خانه خود هستند. دوست داشتنی ترین قسمت هتل ممکن است چایخانه سنتی در پشت بام با چشم انداز عالی از کل شهر باشد.

هتل آپارتمان پاویون در پایتخت مذهبی ایران ، مشهد واقع شده است. هتل نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و برای زائرانی که به صورت دسته جمعی یا با خانواده سفر می کنند و مایل به داشتن قیمت های مناسب هستند ، مناسب است. دکوراسیون ساده اما زیبا از هتل در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. این هتل در سال 2011 تاسیس شده است بنابراین امکانات و امکانات رفاهی نسبتاً جدید است. هتل آپارتمان پاویون دارای 125 واحد مسکونی است که در سبک های مختلف مهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. همه واحدها مجهز به وسایل آشپزخانه و آشپزی برای کسانی هستند که خودشان به آشپزی مراجعه می کنند و در غیر این صورت ، هتل یک رستوران و کافی شاپ با کیفیت بالا هر آنچه را که می خواهید سرو می کند. کارکنان مفید و مجرب هتل آماده ارائه خدمات مهمان نوازی برای میهمانان هستند. خدمات خشکشویی و خشکشویی نیز در این هتل موجود است.

:
:
:
آخرین اخبار