تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۱۱۲۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و برقکاری ساختمان در آموزشگاه فنون برق
 آموزشگاه فنون برق یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران است که با سال ها سابقه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید. این آموزشگاه در تلاش است تا با آموزش عملی و تخصصی، مفاهیم فنی را در ذهن کارآموزان نهادینه کرده و آنها را برای ورود به بازار کار آماده نماید.

برای رسیدن به این هدف آموزشگاه فنون برق تدابیر گوناگونی را اتخاذ نموده است. کلاس های آموزشی در مجتمع فنون برق مجهز به ابزار و تجهیزات بوده و همین امر باعث می شود تا کارآموز هنگام آموزش علاوه بر یادگیری تئوری مباحث به صورت عملی نیز تمرین کرده و به رفع اشکال بپردازد.

آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و برقکاری ساختمان در آموزشگاه فنون برق

اساتید دوره های برق و الکترونیک این آموزشگاه از تخصص کافی برخوردار بوده و همین امر باعث می شود تا کارآموزان طی دوره با تمام نکات لازم برای ورود به این مشاغل آشنا شوند.

این آموزشگاه در تلاش است تا کلیه علاقه مندان به مشاغل فنی فرصت حضور در دوره های برق و الکترونیک را کسب نمایند در همین راستا دوره های خود را در ساعات منعطف و روزهای تعطیل برای حضور افراد شاغل برگزار کرده و خوابگاه هایی را برای افرادی که ساکن تهران نیستند تدارک دیده است.

ارائه مشاوره های بازاریابی و کسب و کار همچنین پشتیبانی نامحدود کارآموزان از دیگر تدابیر اتخاذ شده در این مجتمع آموزشی است.

در ادامه با سه دوره پرطرفدار در این آموزشگاه که از بازار کار عالی برخوردار می باشد آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین دوره های آموزشی در این آموزشگاه است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند. این دوره آموزشی مناسب کلیه علاقه مندان به تعمیرات موبایل که قصد ورود به بازار کار این شغل را داشته و افرادی که در این شغل مشغول فعالیت بوده و می خواهند در بازار کار این شغل حرفه ای شوند می باشد.

در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق دوره های موبایل به صورت کاملا تخصصی و در کارگاه های مجهز برگزار می گردد. در این دوره ها کارآموزان پس از آموزش تئوری مباحث تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل به صورت عملی و با در اختیار داشتن موبایل به رفع اشکال پرداخته و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

آموزش تعمیر و تعویض دوربین، اسپیکر، هارد ، تاچ، ال سی دی، آموزش رفع مشکلات صدا، آنتن دهی، آموزش کامل طریقه فلش کردن، روت، بوت، ترمیم سریال، آموزش شابلون زدن، پایه سازی، نقشه خوانی، آموزش کار با ابزارها و باکس های تعمیرات موبایل و غیره برخی از مهم ترین سرفصل های آموزشی در این آموزشگاه می باشد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در آموزشگاه فنون برق است. همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته با توجه نقش مهم آنها در افزایش امنیت همچنین اجباری بودن از سوی اداره اماکن برای برخی مشاغل افزایش یافته است.

آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و برقکاری ساختمان در آموزشگاه فنون برق

افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته این شغل را به یکی از مشاغل درآمد زا در بازار کار تبدیل کرده است. شغلی که ورود به آن نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و تنها نیازمند کسب مهارت های مورد نیاز می باشد.

در دوره های دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق شما می توانید هر آنچه که برای ورود به این شغل مورد نیاز است را یاد بگیرید. شیوه برگزاری دوره در این آموزشگاه به صورت عملی بوده و شما می توانید مراحل نصب دوربین و تنظیمات آن را تمرین کرده و به رفع اشکال بپردازید.

آموزش نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه، آموزش تنظیمات دوربین، آموزش انتقال تصویر، آموزش سیم کشی دوربین، آموزش تنظیمات ارسال ایمیل، آموزش تنظیمات کامل موشن دکتور .و نقطه کور و ریزش ویدیو، آموزش بکاپ گیری بر روی فلش، آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته برخی از سرفصل های آموزشی در این آموزشگاه است.

آموزش برق کشی ساختمان

آموزش برق ساختمان یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در آموزشگاه فنون برق است که با توجه به نقش حائز اهمیت برق در ساختمان ها همواره از بازار کار عالی برخوردار بوده و امروزه نیز به دلیل افزایش ساخت و سازها و رونق ساختمان سازی بازار کار شغل برقکار ساختمان رونق بیشتری داشته است. بنابراین در صورتی که به دنبال شغلی درآمدزا و عالی هستید به شما اطمینان می دهیم که برقکاری ساختمان یکی از بهترین مشاغل فنی می باشد.

آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و برقکاری ساختمان در آموزشگاه فنون برق

دوره های آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنون برق به صورت عملی و تخصصی برگزار شده و کلیه مطالب لازم برای سیم کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی را آموزش می دهد.

آموزش نصب انواع دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق، نصب انواع دوربین مدار بسته، نصب انواع درب اتوماتیک برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد. با شرکت در دوره های برق آموزشگاه فنون برق در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای تبدیل شده و در بازارکار به فعالیت خواهید پرداخت.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.

:
:
:
آخرین اخبار