تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با مجتمع فنی برق به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل، کولر و برق خودرو شوید
 همانطور که می دانید امروزه بازار کار مشاغل فنی بسیار عالی بوده و متخصصان رشته های فنی حرفه ای از درآمد بالایی برخوردار می باشند. در میان مشاغل فنی شغل تعمیرات موبایل، برقکار خودرو، نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج دیواری جز مشاغلی هستند که بازار کار آنها در آینده بسیار پر رونق بوده و متخصصان آن از درآمد بالایی بهره مند خواهند شد.

خوشبختانه ورود به بازار کار مشاغل چندان مشکل نبوده و با یک برنامه ریزی صحیح و آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات کولر گازی و آموزش برق خودرو و یادگیری مهارت های مورد نیاز این مشاغل می توان وارد بازار کار شده و در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست یافت.

با مجتمع فنی برق به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل، کولر و برق خودرو شوید

در همین راستا آموزشگاه فنی برق با هدف تربیت نیروی های متخصص دوره های تخصصی برق، الکترونیک و مکانیک را برگزار می نماید. دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز برگزار شده و این فرصت در اختیار کارآموزان قرار داده شده است تا به تمرین عملی و رفع اشکال پرداخته و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایند.

مجتمع فنی برق در تلاش است تا درک عمیقی از مفاهیم فنی را در کارآموزان ایجاد نماید. لازم به ذکر است که این آموزشگاه در پایان دوره های آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه داده و با ارائه پشتیبانی های نامحدود و مشاوره های بازار یابی کارآموزان را در بازار کار یاری می رساند.

در ادامه به معرفی سه دوره پرطرفدار در این آموزشگاه که از بازار کار عالی برخوردار می باشد، می پردازیم.

دوره آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیر موبایل یکی از بهترین و پرطرفدارترین دوره های فنی و حرفه ای در این آموزشگاه است که با توجه به بازار کار عالی شغل تعمیرات موبایل به دلیل استفاده گسترده از این وسیله همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می کنند.

دوره تعمیرات موبایل در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل می باشد. در دوره تعمیرات سخت افزاری به صورت کاملا عملی و با در اختیار داشتن گوشی موبایل انواع مشکلات سخت افزاری در موبایل اندروید و آیفون را عیب یابی کرده و زیر نظر استاد با تجربه دوره به رفع اشکال می پردازید.

با مجتمع فنی برق به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل، کولر و برق خودرو شوید

در دوره های تعمیرات نرم افزاری نیز کلیه مشکلات نرم افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آموزش داده می شود. در پایان این دوره شما می توانید با انواع باکس های تعمیرات موبایل کار کرده و انواع مشکلات نرم افزاری موبایل را عیب یابی نمایید. آموزش فلش زدن گوشی، آموزش ترمیم سریال، آموزش رفع بوت، آموزش روت، آموزش کامل آنلاک شبکه، آموزش برداشتن انواع قفل گوشی، آموزش Read گرفتن برخی از مطالب آموزشی در این دوره می باشد.

در پایان دوره تعمیرات موبایل فنی برق نیز مدرک معتبر فنی در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق این مدرک می توانید به استخدام شرکت ها و نمایندگی های موبایل درآیید.

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است که با توجه به افزایش تقاضا برای نصب کولرهای گازی از بازار کار خوبی برخوردار می باشد.

این دوره آموزشی مناسب کلیه علاقه مندان به تعمیرات کولرهای گازی و کلیه افرادی که در این شغل مشغول فعالیت بوده و قصد به روز کردن مهارت های خود را دارند می باشد.

در دوره تعمیر کولر گازی آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا تخصصی و عملی به بررسی انواع مشکلات کولر گازی از قبیل: عیب یابی برد الکترونیک، عیب یابی و تعمیرات اجزای مکانیکی کولر گازی، عیب یابی و تعمیرات سرما ساز کولر گازی، طریقه تعویض لوله مسی، شناخت کدهای خطا و نحوه شناسایی عیوب خطا و غیره می پردازید.

با مجتمع فنی برق به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل، کولر و برق خودرو شوید

دوره کولر گازی همانند سایر دوره ها در این مجتمع به صورت تضمینی برگزار می گردد و در صورتی که طی دوره آموزشی به طور کامل با مفاهیم تعمیر کولر آشنا نشدید می توانید در دیگر دوره های کولر گازی به صورت رایگان شرکت نمایید.

دوره آموزش برق خودرو

همانطور که می دانید برق خودرو یکی از مهم ترین بخش ها در یک خودرو است و بروز مشکل در سیستم برق رسانی خودرو مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. نقش مهم برق در خودرو شغل برقکار خودرو را به یک شغل عالی در تمام دوره ها تبدیل کرده است. شغلی که امروزه با توجه به رشد روز افزون خودرو بازار کار آن رونق بیشتری یافته است.

ورود به این شغل همانند دیگر مشاغل فنی نیازمند آموزش برق خودرو و کسب مهارت های مورد نیاز آن می باشد. در آموزشگاه فنی برق دوره برق خودرو همانند دیگر دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی برگزار شده و به آموزش صفر تا صد مفاهیم برق خودرو می پردازد.

آموزش انواع سنسورها در خودرو و نحوه کارکرد آنها، آموزش تشخیص عیب در صورت خرابی انواع سنسور و طریقه برطرف کردن آن، آموزش کار با دیاگ، آموزش توانایی تشخیص انواع معایب مربوط به سیستم برق رسانی خودرو، آموزش تعمیر سیم کشی خودرو برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

:
:
:
آخرین اخبار