تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۱۱۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
  ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کاراته مجازی بانوان غرب کشور موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره شدند.

فرهاد میناپور رییس هیات کاراته خوزستان اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت شهید دانشمند محسن فخری زاده از روز ۱۵ آذرماه به مدت سه روز با حضور ورزشکارانی از استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و لرستان به صورت آنلاین برگزار شد.

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت ها تیم خوزستان با یک طلا و یک نقره نایب قهرمان شد. آرزو حسنوند و فاطمه یارعلی در رده سنی جوانان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند. تیم لرستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز مقام اول تیمی را از آن خود کرد. تیم‌های کردستان و همدان هم با کسب یک برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند.

رییس هیات کاراته خوزستان با بیان اینکه مسابقات در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد افزود: درپایان این پیکارها به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی فدراسیونی و جوایز نقدی اهدا شد.

برترین‌های ووشو خوزستان معرفی شدند

ندا نیسی نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: مسابقات مجازی ووشو استان اعزامی به مسابقات کشوری در ۲ بخش ساندا و تالو برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه بانوان و آقایان برگزار شد گفت: در مسابقات ساندا و در رده سنی نونهالان علیرضا عسکری، معین رضایی و سیاوش رضائیان اول تا سوم همچنین در رده سنی نوجوانان حمیدرضا یعقوبی، امیرعلی زمانی و ابوالفضل علیزاده اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان میثم شرفی، محمدامین رئوفیان و خلیل عماد و در رده سنی بزرگسالان فرود زیلایی، جعفرجابری پور و محسن سیاحی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

نایب رییس هیات ووشو استان افزود: در بخش تالو و در رده سنی نونهالان نیز حسین نصاری به مقام اول رسید همچنین در رده سنی نوجوانان محمدامین گرگی پور و کسری ورزنده اول و دوم شدند. در رده سنی جوانان محمدشعبانی و علیرضا خاکسار در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در مسابقات بانوان و در بخش ساندا، آنا افضلی و سیده نگین حسینی نسب عنوان اول و دوم رده سنی نونهالان را کسب کردند همچنین در رده سنی نوجوانان درسا سلحشور، سونیا شاهپوری و رویا عساکره اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان حدیث الهی سحر، شیوا عبادی و نگین قبادی و در رده سنی بزرگسالان زینب قطرانی، فاطمه قلاوند و فرشته زرگانی به مقام اول تا سوم رسیدند.

نیسی گفت: در بخش تالو و در رده سنی نونهالان سیمین حیدری و لعیا مقصودی اول و دوم و در رده سنی نوجوانان مهشید دامیار و فاطمه رضایی عنوان اول و دوم را کسب کردند، در رده سنی جوانان فاطمه محبوبیان و پرنیا بیگدلی اول و دوم و در رده سنی بزرگسالان آلا شوقی و نازنین عساکره به مقام اول و دوم دست یافتند.

وی در پایان افزود: در بخش تالو و ساندا آقایان تیم ماهشهر به مقام نخست دست یافت همچنین تیمهای اهواز و اندیمشک مقام دوم مشترک را کسب کردند، تیم بندر امام خمینی نیز سوم شد. در بخش تالو و ساندا بانوان ماهشهر و اهواز اول و دوم شدند همچنین تیم های ایذه و هندیجان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

پالایش نفت آبادان پیروز دربی خوزستان در لیگ برتر بسکتبال شد

دیدار حساس ۲ نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال کشور به سود تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

تیمهای پالایش نفت آبادان و خانه بسکتبال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ به سود نفت آبادان خاتمه یافت.

مسابقات لیگ برتر امسال به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، در ۲ گروه هشت تیمی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود. تیم خانه بسکتبال خوزستان که از بازیکنان بومی استان بهره می‌برد اولین سال حضورش در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند.

یک مربی به کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شد

مربی سابق تیم مس با صلاحدید سیدمجتبی حسینی به کادرفنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: مهدی نامجو که سابقه همکاری با مجتبی حسینی در تیم مس کرمان را داشت، به کادرفنی نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم لیگ برتر در مصاف با تیم سپاهان اصفهان به برتری پرگل دست یافت. نفتی‌ها در حال حاضر با کسب ۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار