تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۱۱۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث ۲۰ مدرسه در خوزستان/ مدارس سنگی برچیده می‌شوند
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه برای احداث ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد.
 علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان  گفت: به منظور حذف مدارس سنگی و محرومیت زدایی با حضور مسئول بسیج سازندگی و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، تفاهم نامه همکاری ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس در در مناطق محروم و روستایی خوزستان منعقد شد.

او اعتبار موردنیاز برای احداث این مدارس را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در زلزله مسجدسلیمان که سال گذشته رخ داد با مشارکت بسیج سازندگی استان حدود ۴۰ مدرسه مقاوم سازی شد و مهرماه در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

قربانی بیان داشت: هدف و اولویت نخست ما در سال ۹۹، حذف مدارس سنگی و خطرساز است که خیرین تعداد زیادی از این پروژه‌ها را تقبل کردند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا ۳ سال آینده مدارس سنگی استان حذف و مدارسی مستحکم و ایمن جایگزین آن‌ها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان به تلاش و پیگیری‌های ارزشمند رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی و تعمیر و بازسازی ۳ هزار مدرسه و انعقاد قرارداد با معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج سازندگی در اردیبهشت امسال اشاره و اظهار کرد: این اقدامات گامی بلند در بهبود زیرساخت‌ها و ارتقای شاخص فضای آموزشی در استان و کشور هستند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار