تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۱۱۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم سپاهان:
عملکرد تیممان مقابل نفت مسجدسلیمان راضی کننده نبود
 مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: عملکرد تیممان مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت بخش نبود اما مستحق این شکست نبودیم.

 علیرضا مرزبان شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد:با توجه به شرایط نامطلوب زمین، حریف با ارسال توپ‌های بلند سعی کرد از فضای پشت مدافعان ما استفاده کند که در این امر موفق بود و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه روی یک ضربه عجیب یک بر صفر عقب افتادیم اما در ادامه جبران کرده و کنترل مسابقه را به دست گرفتیم افزود: در ابتدای نیمه دوم روند خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما توپ های ما به دلیل کم دقتی به هدر رفت.

مربی تیم سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم از کناره‌ها، توپ‌های زیادی روی دروازه حریف ارسال کردیم و بارها دروازه آنها را تهدید کردیم اما متاسفانه یکی از بازیکنان حریف با عبور از بین سه، چهار بازیکن ما توانست گل دوم را به ثمر برساند.

وی گفت: در ادامه سعی کردیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم و یکی، ۲ موقعیت هم داشتیم اما تیم نفت روی یک ضدحمله گل سوم را به ثمر رساند. از این باخت بسیار ناراحت هستیم و معتقدم نباید بازی را با این نتیجه واگذار می‌کردیم.

مرزبان در خصوص نحوه دریافت گل سوم تیمش در این دیدار افزود: هفته گذشته هم به همین شکل و از تیر یک گل خوردیم. امروز در شرایطی که می‌توانستیم به تساوی ۲ بر ۲ برسیم، گل سوم را دریافت کردیم. درباره قضاوت داور بازی اظهار نظر نمی‌کنیم و این کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر که عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر یک به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار