تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۱۱۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:
بازیکنان مابرای شکست سپاهان هم قسم شده‌بودند
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هدفمان برد در این دیدار بود و بازیکنانمان برای شکست سپاهان هم قسم شده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

 سیدمجتبی حسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان در مسجدسلیمان بیان کرد: جا دارد این برد را به مردم مسجد سلیمان تبریک بگویم و امیدوارم از این طریق، دل آنها را شاد کرده باشیم. سپاهان تیم قدرتمند و قابل احترامی است اما می‌دانستیم با قدرت تیمی و جنگندگی بازیکنانمان، می‌توانیم هر تیمی را به زانو درآوریم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که برنامه‌های ما به خوبی جلو رفت و بازیکنانمان به حریف فرصت چندانی ندادند افزود: باید به شرف تمام این بچه ها که با دل و جان برای نفت مسجدسلیمان زحمت کشیدند و با حداقل امکانات اینگونه در زمین مقابل سپاهان جنگیدند و توانستند یکی از بهترین بازی‌های خود را ارایه دهند، درود فرستاد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به بازیکنان باتجربه نیاز دارد گفت: با توجه به پایان زمان فصل نقل و انتقالات و بودجه اندک باشگاه، نمی‌توانیم در بحث جذب بازیکن کاری انجام دهیم و باید قدردان همین بچه‌ها باشیم که با دل و جان کار می کنند. بازیکنان حاضر هم رفته رفته باتجربه می‌شوند و به ما بیشتر کمک خواهند کرد.

وی در خصوص قضاوت داور این بازی بیان کرد: داوری متعادل بود و فکر می‌کنم مشکلی نداشت. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

حسینی افزود: تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و از عملکر بازیکنانم راضی هستم. ما هدفمان این است که نیم فصل اول کمتر ببازیم و دروازه خود را بسته نگه داریم تا با برطرف کردن نقاط ضعفمان شرایط بهتری در نیم فصل دوم لیگ داشته باشیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان که عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر یک نفتی‌ها به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار