تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۱۱۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار و با برتری سه بر یک نفت به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

  تیم نفت مسجدسلیمان با پیروزی در این بازی توانست به رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر برسد. این در حالی است که شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند و می‌توانستند در امر گلزنی بهتر ظاهر شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان که سومین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد در دیدار برابر سپاهان که فصل گذشته ۲ بار به این تیم باخته بود، انگیزه زیادی برای پیروزی داشت؛ در آن طرف شاگردان نویدکیا که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بودند تا با دست خالی به اصفهان نروند.

با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان تاکنون بردی در این فصل نداشت، این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار بود؛ همچنین نماینده اصفهان که نمی‌خواست از کورس رقابت با مدعیان عقب بماند برای پیروزی در این دیدار تلاش کرد.

در حالی که بازی‌های این هفته بدون تماشاگر بود حدود ۶۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیم خود را تشویق می‌کردند.

سیدمجتبی حسینی و محرم نویدکیا سرمربیان ۲ تیم پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمدند و به ارزیابی زمین این ورزشگاه پرداختند. چمن ورزشگاه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود.

به منظور پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه دیدن کردند.

سیروان قربانی بازیکن نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت اما در سوی مقابل سپاهانی با ترکیب کامل پا به این مسابقه گذاشتند.

تعدادی از خبرنگاران همچون بازی‌های قبل برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

گیورگی گولنسیانی بازیکن سپاهان پس از یک ماه مصدومیت در بازی برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده و در کنار نژادمهدی در دفاع حضور داشت. همچنین مهدی کیانی در این بازی جایگزین سروش‌رفیعی چهار اخطاره شد و در پست هافبک دفاعی برای سپاهان بازی کرد.

شرایط نامناسب زمین ورزشگاه بهنام محمدی سبب شده تا پیراهن بازیکنان ۲ تیم با گل و لای خیس و سنگین‌تر از حالت معمول شود. توپ جمع کن‌های حاضر در ورزشگاه پس از بیرون رفتن توپ برای گل زدایی، بلافاصله توپ را با پارچه‌ای تمیز می‌کردند.

اعتراض‌ مداوم مربی سپاهان به داور بازی سبب شد زاهدی فر در دقیقه ۱۸ با حضور در کنار زمین مربی سپاهانی‌ها را به آرامش دعوت کند.

اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی خاموش و در خواب زمستانی بود. داور در دقایق ۳۰ و ۷۵، بازی را به مدت ۲ دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان به سمت کادر فنی رفته و استراحت کنند.

مربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی لب خط بوده و به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه اول، بازیکنان نفت مسجدسلیمان توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند دروازه سپاهان را در دقیقه ۳۴ باز کنند اما در ادامه و در دقیقه ۴۶ سپاهان گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم مجدد نفتی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۶۵ گل دوم خود را به ثمر رساندند. بازیکنان نفت در دقیقه ۸۴ گل سوم خود را وارد دروازه سپاهان کردند.

در این دیدار احمد گوهری از نفت مسجد سلیمان و گئورگی گولسیانی و محمد محبی و شایان مصلح از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان و بازیکنان پس از پایان بازی به جشن و شادی پرداختند و هواداران نفت از راه دور و با سر دادن شعار، بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان با این برد ۶ امتیازی شده و در مکان هشتم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم سپاهان با هفت امتیاز در مکان هفتم قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار