تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۱۱۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان به برتری رسید
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل میهمان خود سپاهان اصفهان به برتری پرگل رسید.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

در این دیدار احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی (۴۵- محمد مهدی محبی)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.
همچنین پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، محمد رضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباز زاده ترکیب تیم سپاهان را تشکیل دادند.
در دقیقه ۳۴ بازی ساسان حسینی نخستین گل بازی را به سود نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند اما طولی نکشید که تیم سپاهان در دقیقه ۴۶ توسط سجاد شهباززاده گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه نفتی ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه سپاهان خلق کردند تا اینکه در دقیقه ۶۵ سجاد جعفری گل دوم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند. نفتی‌ها در دقیقه ۸۴ گل سوم خود را توسط محمد ناییج پور به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی فرد بود که فرهاد مروجی و سعید زیبا او را در امر داوری همراهی کردند.

در این دیدار احمد گوهری از نفت مسجد سلیمان و گئورگی گولسیانی و محمد محبی و شایان مصلح از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

نفتی ها با این برد ۶ امتیازی شده و در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار