تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۱۱۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطار صنعت نفت به ایستگاه استقلال رسید
  تیم‌های خوزستانی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (یکشنبه) به مدت ۲ روز برگزار می‌شود که امروز نفت مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌رود و فردا نیز فولاد و نفت آبادان به ترتیب با تیم‌های تراکتور و استقلال تهران دیدار می‌کنند.

نفت مسجدسلیمان – سپاهان

  نفتی‌ها که با تیمی جوان و جنگنده در لیگ بیستم حضور پیدا کرده‌اند تا این هفته از مسابقات به سه امتیاز دست پیدا کرده‌اند و هرچند امتیازات کسب شده چندان رضایت‌بخش نیست اما برای تیمی که شاکله اصلی خود را از دست داده و بودجه کمی هم در اختیار دارد، نتیجه‌ای معقول به نظر می‌آید.

نفت امروز در حالی باید در هفته پنجم بازی کند که حریف سرسختی چون سپاهان را پیش‌رو دارد. رقیبی که تاکنون به خوبی نتیجه گرفته و هفت امتیاز کسب کرده است. البته نفت‌مسجدسلیمان نیز طی هفته‌های سپری شده از لیگ بیستم، نشان داده که اصلا تیمی دست و پا بسته نیست و همین نیز می‌تواند باعث شود که هواداران دو تیم امروز شاهد یک بازی دیدنی و هجومی باشند.

شاگردان حسینی از ساعت ۱۵ امروز، یکشنبه در خانه رو در روی سپاهان قرار می‌گیرند.

تراکتور – فولاد

به گزارش ایسنا، تیم فولاد با تساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم به بازی با تراکتور رسیده است. اهوازی‌ها تا این‌جای لیگ موفق به کسب شش امتیاز شده‌اند و برای این‌که از رقبای خود و گل‌گهرِ صدرنشین با ۱۰ امتیاز، عقب نمانند، به سه امتیاز بازی با تراکتور نیاز مبرم دارند.

در آن سوی میدان نیز تراکتوری قرار دارد که در هفته چهارم بالاخره به برد رسید و مطمئنا در دیدار با فولاد نیز تنها به تداوم بردهایش و کسب سه امتیاز فکر می‌کند. مطمئنا یکی از بازی‌های دیدنی، درگیرانه و جذاب هفته پنجم بازی فولاد و تراکتور است. بازی که می‌تواند تا دقیقه ۹۰ هواداران دو تیم را پای تلویزیون ها میخکوب کند.

از آنجا که بازیکنان زیادی از دو تیم فولاد و تراکتور سابقه پوشیدن پیراهن‌های دو تیم را طی سال‌های گذشته دارند، از این‌ رو دو تیم با انگیزه فراوان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. فولاد در ۱۰ بازی گذشته با تراکتور، به ۲ برد رسیده و سهم تراکتوری‌ها ۴ برد است. باید دید فردا فولاد به سومین برد می‌رسد یا تعداد بردهای تراکتور به عدد پنج می‌رسد یا تساوی پایان این تقابل خواهد بود.

فولاد از ساعت ۱۵ فردا، دوشنبه در دیداری خارج از خانه میهمان تیم تراکتور است.

نفت آبادان – استقلال

  آبادانی‌ها با برد مقابل ذوب آهن به یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته پنجم یعنی بازی با استقلال تهران رسیده‌اند. دیداری که هیچ یک از دو تیم برای رسیدن به برد پا پس نمی‌کشد و روز سختی برای دو تیم نفت و استقلال است. نفت  و استقلال، ۷ امتیازی هستند و برد می‌تواند یکی از این تیم‌ها را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

نفت امسال با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها در لیگ بیستم حضور دارد، تیمی که با بازی‌هایی که تاکنون انجام داده، نشان داده است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. ضمن این‌که نفت با بها دادن به جوانان خوزستانی، به دنبال احیای مجدد فوتبالیست‌های خوزستانی هم است. امسال نفت آبادان می‌تواند مجدد نام فوتبالیست‌های خوزستانی را بر سر زبان‌ها بیاورد.

شاگردان پورموسوی از ساعت ۱۶:۱۵ فردا، دوشنبه پذیرای تیم استقلال هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار