تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۱۰۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسینی: بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر طریقی برنده شوند
 سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وقتی تیمی را با بودجه کم و بیشترین تغییرات ببندید بسیار کار سخت می‌شود اما من به این تیم خیلی امید دارم و قول می‌دهم که با تمام توان‌مان کار کنیم.

  مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بعد از بازی که با نساجی انجام دادیم سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فقط چهار، پنج روز بین دو بازی وقت داشتیم و سعی کردیم از نظر روحی و جسمانی آماده این بازی کنیم. با توجه به این‌که سپاهان تیم بزرگی است و همیشه جزو مدعیان قهرمانی است، بازی سختی پیش رو داریم اما ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و تیم با قدمت و با ریشه‌ای هستیم. چشم امید مردم مسجدسلیمان به این تیم است و ما هم احساس مسئولیت می‌کنیم. بچه‌های ما هم قسم شده‌اند تا با یک بازی خوب و نبرد قهرمانانه بتوانیم در این بازی موفق شویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد:‌ چیزی که این روزها برای من تعجب آور است و افسوس می‌خورم این است که بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر طریقی برنده شوند. خیلی از تیم‌های ما به جای این‌که به بازیکنان‌شان فوتبال یاد دهند و با فوتبال با ما بجنگند، به دنبال راه‌های غیر فوتبالی‌اند. این‌که به بازیکنان گویید در محوطه جریمه شیرجه بروند و تمارض کنند تا از داور امتیاز بگیرند واقعا غیر اخلاقی است و در کل دنیا با این مسائل برخورد می‌شود.

او اضافه کرد: فوتبالیست‌های تمام نقاط دنیا یاد گرفتند که دیگر به دنبال تقلب نباشند اما بعضی‌ها به خودشان افتخار می‌کنند که شگرد دارند به مهاجم‌شان یاد دهند شیرجه بزند. این چه کاری است؟ با این کارها فوتبال پیشرفت نمی‌کند. ما این همه در کشورمان داریم هزینه می‌کنیم اما فوتبالیست خیلی خوبی در این چند سال بیرون نیامده است و اگر به اصل ماجرا بپردازیم خیلی بهتر است تا این‌که بخواهیم به هر طریقی پیروز شویم. به نظر من حتما با این مسائل برخورد شود.

حسینی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: سیروان قربانی در تیم ما مصدوم است.

او درباره نقطه ضعف تیمش در خط حمله گفت: ما تیم جوانی داریم و اکثر این بازیکنان اولین بار است که در این سطح دارند بازی می‌کنند و باید به آن‌ها فرصت دهیم و با آن‌ها کار کنیم. باتوجه به این‌که کل تیم ما نسبت به فصل گذشته عوض شده و با یک بودجه ضعیف تیم ما بسته شده است، برنامه‌ریزی کردیم که در ابتدای فصل حداقل امتیازها را جمع کنیم. بعد از گذشت چند هفته در خط حمله هم پیشرفت‌های زیادی به‌ دست می‌آید. خودمان برنامه ریزی داشتیم که در ابتدای فصل حداقل گل خورده را داشته باشیم و بازی‌ها را نبازیم اما به مرور زمان این مشکل‌مان حل شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره جوانگرایی زیاد در تیمش گفت: این مساله کار ما را خیلی سخت می‌کند. وقتی تیمی را با بودجه کم و بیشترین تغییرات ببندید بسیار کار سخت می‌شود اما من به این تیم خیلی امید دارم و قول می‌دهم که با تمام توانمان کار کنیم. نباید سطح توقع‌ها جوری باشد که به این تیم فشار بیاید. اگر بخواهید سطح توقع زیادی داشته باشید، این تیم شکننده می‌شود و به نظرم کمی باید اصولی به این مساله فکر کنیم و فشار زیادی به این بازیکنان نیاوریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار