تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۱ واحد صنفی متخلف درشوش پلمب شد
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: ۲۱ واحد صنفی تهدید کننده سلامت مردم در شهرستان شوش در هفته‌ای که گذشت، پلمب و شماری دیگر به مراجع قضایی معرفی شدند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش بیان کرد: در هفته‌ی جاری با هماهنگی دادستان شهرستان شوش، ماموران اماکن نیروی انتظامی و نیز اداره تعزیرات حکومتی ،همکاران ما در مرکز بهداشت شوش ،بازدیدها و بازرسی مستقل و مشترک از واحدهای صنفی و اماکن در این شهرستان را انجام دادند که به دریافت اخطاریه، معرفی به مراجع قضایی و پلمب برخی از این واحدها و اماکن منجر شد.

عبدالحمید حسینی نیک ادامه داد: در این هفته، برای نظارت بیشتر و برخورد با تهدیدکنندگان سلامت مردم و متخلفان پروتکل‌های بهداشتی ،۴۴۷ مورد بازرسی در شوش انجام شد که ۴۷ مورد بازرسی مشترک با سایر ادارات مرتبط بود.

دبیرستاد مبارزه با کرونا شهرستان شوش افزود: ۲۶ مورد از  واحدهای صنفی و اماکن به دلیل نقض مقررات و پروتکل‌های کنترل ویروس کرونا برای آنان اخطاریه صادر، هفت مورد به مراجع قضایی معرفی و ۲۱ مورد پلمب شدند.

وی ادامه داد: اماکن پلمب شده شامل ۱۱ مغازه قهوه فروشی، چهار باشگاه ورزشی،۲ مغازه خواربار فروشی، سه سالن آرایشگاهی و یک قلیان سرا بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش با هشدار به متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت:با هر واحد صنفی که نسبت به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه باشد برخورد جدی صورت می‌گیرد.

حسینی نیک افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از حضور در تجمع‌ها، شستشوی و ضدعفونی دست‌ها،  مهمترین راه پیشگیری از ابتلای به کرونا است.

وی گفت: متاسفانه ‌شرکت در آیین‌های عزاداری و عروسی مهمترین عامل ابتلا به ویروس خطرناک کرونا است.

:
:
:
آخرین اخبار