تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۱۰۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زن مصدوم سقوط کرده از کوه درگتوند با اعزام بالگرد نجات یافت
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: یک زن ۳۵ ساله که در منطقه سخت گذر کول چپی در بخش مرکزی گتوند از کوه سقوط کرده بود، با استفاده از بالگرد و کمک ماموران فوریت‌های پزشکی این شهرستان نجات یافت.

هومن کلانتری با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت هشت صبح امروز به این مرکز اعلام شد، افزود: پس از اطلاع تیم عملیات ویژه فوریت‌های پزشکی گتوند به محل حادثه اعزام، و تیم عملیات ویژه فوریت‌های پزشکی گتوند در یک عملیات سه ساعته زن مصدوم را از پایین کوه به بالا انتقال دادند.

وی بیان کرد: با اعلام درخواست، یک بالگرد از مرکز اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به محل حادثه اعزام شد و زن مصدوم که هنگام کوهنوردی از کوه سقوط، و از ناحیه پا  دچار شکستگی شده بود، با بالگرد از محل حادثه به ورزشگاه جهان پهلوان تختی در نزدیکی بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل، و سپس به بیمارستان اعزام شد.

کلانتری، با تشکر و قدردانی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اعزام بالگرد، افزود: این نخستین عملیات انتقال مصدوم با بالگرد در شهرستان گتوند بود که با همکاری مرکز اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت.

وی گفت: مجوز احداث پد بالگرد در سه راهی گتوند صادر شده است و پس از افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

گتوند در شمال خوزستان واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار