تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۱۰۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش‌نشانی درحال شستشوی مناطق تخلیه شده ازآب اهواز است
 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز فروکش کرد و ماموران آتش نشان در حال شستشو و ضدعفونی نقاط آبگرفته این شهر هستند.

ابراهیم قنبری بیان کرد: آبگرفتگی مناطق کیانپارس، بهارستان، کیان آباد، کوی طاهر، پادادشهر، کمپلو، عامری، نادری، کیانشهر، کیان، گلستان و کوی رمضان در اهواز توسط امدادگران این سازمان و دیگران ماموران امدادی تخلیه شده و تقریبا منطقه دیگری در این شهر دچار آبگرفتگی نیست.</p>
وی با بیان اینکه ضدعفونی و گند زدایی مناطقی که از آبگرفتگی تخلیه شده با آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده توسط آتش نشانی در حال انجام است گفت:چاه‌های آسانسور، توقفگاه‌ها(پارکینگ) و معابر در حال شستشو و ضدعفونی کردن هستند و تا زمانی که به صورت کامل مشکل در این مناطق رفع نشود امدادگران در مناطق حضور خواهند داشت.
قنبری با اشاره به اینکه ۸۰ خودرو ملکی و استیجاری در این امدادرسانی استفاده شده ادامه داد: امدادگران آتش نشانی علاوه بر کار تخلیه آب از سطح شهر اهواز، به افراد ناتوان و بیماران در مناطق آبگرفته امدادرسانی کردند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: ۲۰۰ نیروی فعال و ۳۰ پمپ مکنده و کف کش در مناطق مختلف آبگرفته اهواز استفاده شد و ۹۰۰ متر لوله در این مناطق برای تخلیه آب نصب شد.
وی گفت: از چهار پمپ ۶ و هشت اینچ برای مکش و تخلیه آب ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری در اهواز استفاده کردیم.
بارش باران از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه هفته جاری بیشتر مناطق اهواز و برخی نقاط ۱۵ شهرستان دیگر خوزستان را دچار آبگرفتگی کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار