تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۱۰۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود دادستانی به آبگرفتگی بندرامام خمینی
 دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی در اطلاعیه‌ای تشکیل پرونده برای آبگرفتگی و عوامل احتمالی مقصر در آن را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی بندرامام خمینی (ره)، در این اطلاعیه آمده است: در خصوص موضوع آبگرفتگی و تقصیرات احتمالی پرونده در دادستانی تشکیل شده است.

در ادامه آمده است: در تمام روزهای آبگرفتگی شخصا و دیگر همکاران قضایی به صورت ناشناس در سطح شهر حضور داشتند و موضوع را بررسی و ادله را جمع آوری کردند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: پرونده واگذاری زمین‌های اطراف تلمبه خانه بلوکی‌ها به طور ویژه از شنبه پیگیری خواهد شد.

دادستان بندر امام در این اطلاعیه تاکید کرده است: در برخورد با مقصران و مسببان کوچکترین اغماضی نخواهد شد و با آنان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پی بارندگی شدید در روزهای ۶ تا ۹ آذر، شهرستان ماهشهر که بیشترین بارندگی را در خوزستان داشته، با آبگرفتگی شدید مواجه شده و آب به برخی منازل ورود کرده است.

آبگرفتگی در برخی محله‌های بندر امام خمینی (سربندر) بیش از دیگر مناطق این شهرستان طول کشیده و بر اساس گزارش‌های مردمی تا امروز ادامه یافته است.

جمعی از مردم سربندر شب گذشته در اعتراض به آبگرفتگی و عملکرد مسئولان به ویژه شهرداری و شورای شهر تجمع کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار