تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت کبدی خوزستان خبر داد:
برگزاری اردوی تیم ملی کبدی بانوان در خوزستان
 رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: ملی پوشان کبدی کشور با حضور در خوزستان مهیا رقابت در بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا می‌شوند.

کمال سعدی آل کثیر از موافقت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای برگزاری اردوی تیم ملی بانوان ساحلی کشور در شهر اهواز خبر داد و افزود: این اردو از چهاردهم آذرماه در این شهر آغاز می‌شود و ملی پوشان تا بیست و سوم آذرماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی کشور ما خود را برای حضور در بازی‌های ساحلی آسیا آماده می‌کنند، ادامه داد: مولود فدای، نسرین مبینی و مینا نعیماوی از استان خوزستان به این اردو فراخوانده شدند.

آل کثیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کبدی تقدیر کرد و گفت: همه شرایط مدنظر ستاد مبارزه با کرونا را در ورزش مهیا کردیم تا ملی پوشان با آرامش برنامه‌های تمرینی را در فضای مناسب برگزار کنند.

رئیس هیئت کبدی خوزستان با بیان اینکه ۲۵ بازیکن در چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان کشور حضور خواهند داشت، اظهار کرد: سعاد نیسی از خوزستان به عنوان کمک مربی تیم ملی کبدی بانوان بر تمرینات تیم ملی نظارت می‌کند.

آل کثیر با اشاره به اینکه ۶ ورزشکار به بازی‌های کبدی ساحلی اعزام می‌شوند، عنوان کرد: به حضور ورزشکاران خوزستان در لیست نهایی تیم ملی بسیار امیدوار هستیم.

بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا فروردین‌ماه سال آینده در کشور چین برگزار می‌شود.
کد خبر

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار