تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۱۰۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
آغاز روند توزیع تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای افزایش ضریب دسترسی به شاد گفت: فاز اول طرح جامع اهدای تبلت با توزیع ۱ هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ کورش مودت بعدازظهر امروز پنج شنبه ۱۳ آذرماه ۹۹ در آیین توزیع نمادین تبلت های دانش آموزی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان بیان کرد: افزایش ضریب دسترسی دانش آموزان خوزستانی به شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است و در این مسیر اجرای طرح جامع اهدای تبلت در قالب مشارکت استانداری؛ نوسازی، کمیته امداد و سایر دستگاه ها از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه با تاکید بر نقش مهم آموزش مجازی بر جلوگیری از افت و بازماندگی از تحصیل در دوران کنونی؛ خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی استان خوزستان در عرصه خرید و اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار پیشگام سایر اقشار جامعه بودند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

مودت در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار در استان خوزستان، توضیح داد: در فاز اول این طرح بالغ بر یک هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد و به مرور مراحل دیگر این طرح با توزیع سایر تبلت ها در این مناطق ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: برقراری عدالت آموزشی از طریق افزایش ضریب دسترسی دانش آموزان مناطق کم برخوردار به شاد از برنامه های ویژه و اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان است.

:
:
:
آخرین اخبار