تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۱۰۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۱۳ عملیات آتش نشانی در اهواز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت هفت و ۲ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی تابلو برق درمانگاه در حدفاصل فلکه زندان و منبع آب اطلاع رسانی شد.

او  افزود: آتش نشانان سریعا با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند و اتصال هود آشپزخانه سبب رخداد آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه فرهنگشهر ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه شد که ماموران آتش نشانی با قطع برق و گاز ساختمان و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را اطفا و دود ناشی از حریق را با استفاده دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند.

قنبری به اعزام آتش نشانان جهت اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کیان آباد ساعت هفت و ۲۴ دقیقه، لشکر ساعت ۱۵ و ۲ دقیقه و کوی مجاهد ساعت ۱۸ و ۳۱ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان حریق منزل مسکونی در منطقه آخرآسفالت به علت سرایت حریق از پیک نیک به اثاثیه منزل را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان مهار آتش سوزی خودرو پراید در منطقه کیان آباد مقابل پمپ بنزین ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه به علت اتصال فن خودرو توسط آتش نشانان ادامه داد: برخورد خودرو النترا با پایه برق به علت سرعت غیر مجاز و عدم کنترل راننده ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل نبش زمرد حادثه ساز شد و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی از نشت بنزین خودرو و بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند. ضمن اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت.

این مقام مسئول به ایمن سازی آتش نشانان در ساختمان متروکه در حال ریزش در خیابان کاوه بین مسلم و سی متری اشاره و گفت: آتش نشانان در حادثه نشست زمین در منطقه بهارستان با ایمن سازی محل از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند. .

او اظهار داشت: ماموران آتش نشانی در عملیات نجات از آسانسور در مناطق کیانپارس خیابان ۲ شرقی، گلستان خیابان فرهنگ و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در منطقه زیتون کارمندی هفت شهروند را نجات دادند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار