تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امداد رسانی در ۴ شهر آبگرفته خوزستان ادامه دارد
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی در شهرستان های اهواز، ماهشهر، شادگان و خرمشهر به مردم آسیب دیده از آبگرفتگی ادامه دارد.

 علی خدادادی ظهر امروز پنجشنبه به تلاش‌های امدادگران و نجاتگران داوطلب این جمعیت در طول پنج روز گذشته در پی معضل آب‌گرفتگی‌های ناشی از بارش باران در سطح استان خوزستان اشاره کرد و گفت: ۴۱۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خوزستان به ساکنان ۱۶ شهر خوزستان متأثر از این معضل کمک کردند که با توجه به عادی شدن شرایط، عملیات امداد و نجات در ۱۲ شهر استان یعنی بهبهان، گتوند، شوشتر، هفتکل، باغملک، آغاجاری، رامهرمز، رامشیر، امیدیه، ایذه، لالی و کارون به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه امداد رسانی در شهرهای اهواز، بندر ماهشهر، شادگان و خرمشهر کماکان ادامه دارد، افزود: در این مدت پنج روزه به بیش از ۶ هزار و یک‌صد نفر امدادرسانی شد و حدود ۵۰۰ خودروی گرفتار در مناطق آب گرفته، رهاسازی شد و ۴۱۶ نفر نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: امداد رسانی‌های جمعیت هلال احمر از جمله تداوم فعالیت مراکز اسکان اضطراری، تغذیه اضطراری به صورت توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه و توزیع اقلام اولیه زیستی و بهداشتی در این چهار شهر ادامه دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار