تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۱۰۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باید منتظر تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت کرونا در روز شنبه ۱۵ آذر باشیم
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته مرگ هیچ بیمار کرونایی در خوزستان ثبت نشد.

  فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: روز بدون فوتی ناشی از کرونا در خوزستان، این خبر خوب را به شما مردم عزیز اعلام می‌کنیم تا اثر قطعی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر تعداد بیماران و فوتی‌ها بهتر درک شود.

در ادامه این نوشته آمده است: وضعیت شیوع کرونا تابعی از رفتارهای بهداشتی خودمان است، با تداوم و جدیت در رعایت توصیه‌ها، حافظ جان خود و اطرافیانمان باشیم.

در عین حال به گفته سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، اکنون هیچ شهری از استان قرمز نیست و شهرهای قرمز هم در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

رضا نجاتی گفت: با خروج استان از وضعیت قرمز باید منتظر تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت کرونا در روز شنبه ۱۵ آذر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استان درهر وضعیتی که قرار بگیرد، نباید از کرونا و خطرات آن غفلت کنیم افزود: پایان محدودیت‌ها به معنای پایان خطر کرونا و ریشه کن شدن این بیماری نیست و هر گونه سهل انگاری، ما را دوباره به روزهای تلخ گذشته و اعمال محدودیت‌های سخت گیرانه بر می‌گرداند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در پایان از عموم مردم خواست با کاهش ترددهای غیر ضرور در جامعه، رعایت فاصله گزاری فیزیکی و به کارگیری تمام شیوه نامه‌های بهداشتی، کمک رسان کادر درمان در مقابله با کرونا ویروس باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار