تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ آرایشگاه مردانه در اندیمشک پلمب شدند
 رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، دو آرایشگاه مردانه به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی در این شهر پلمب شد.

فریدون کاظمی  عنوان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی برای حفظ سلامت عموم جامعه الزامی است و همه واحدهای صنفی مکلف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا هستند.

وی افزود: تشدید نظارت‌ها در حوزه اجرای مصوبات ستاد کرونا در واحدهای صنفی، بازار، دستگاه‌های اجرایی، نهادها در دستور کار شبکه بهداشت اندیمشک قرار دارد و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، از تعدادی آرایشگاه مردانه بازدید شد که دو آرایشگاه به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی در این شهر پلمب شدند.

وی افزود: بازدیدها به صورت گشت مشترک با همراهی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، بازرسان شبکه بهداشت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

کاظمی ضمن توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع‌ها، تصریح کرد: نظارت روزانه از همه اصناف توسط بازرسان بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با تأکید بر برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، گفت: شهروندان با استفاده از سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت هر گونه تخلف در حوزه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را گزارش کنند و در راه حفظ سلامت عموم جامعه یاری‌رسان مدافعان سلامت باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار