تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۱۰۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳ خوزستانی در فینال جشنواره داستان صوتی کیش
 دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش به نام "واگویه‌های جنوب" از مشخص شدن هشت فینالیست این رویداد و حضور سه خوزستانی در جمع فینالیست ها خبر داد.

امین جوکار اظهار کرد: ۵۶ داستان با مجموع زمانی بیش از ۵۰۰ دقیقه به دبیرخانه نخستین جشنواره داستان صوتی کیش ارسال شد و بعد از بررسی ۲۴ داستان راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، در نهایت هشت فینالیست نخستین دوره این رویداد مشخص شدند. 

وی که یکی از داوران این جشنواره است، افزود: بعد از شنیدن داستان‌ها به همراه آقایان منصور ضابطیان و رضا فیاضی، در نهایت "سمیلو" تولید شاهین بهرام‌نژاد از بوشهر، "خنکای آخر اسفند" تولید ایمان مصطفایی از آبادان، "عشق در ایام کرونا" تولید محمد قاسم‌پور از تهران، "یزله ب ح" تولید محمد بازدار از کنگان، "غاف‌ها" تولید رضا افسانژاد از تنگستان، "بشرا" تولید حدیث یزدان‌دوست از آبادان، "دنگ" تولید مهدی دلال از خرمشهر و "نیم رخ" تولید مارال علیمرادی از کیش، راهی فینال شدند. 

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش با بیان اینکه خوزستانی‌ها بیشترین استقبال را از این جشنواره داشتند، گفت: نویسندگان و راویانی از شهرهایی همچون بندرعباس، آبادان، دزفول، تهران، بندرلنگه، شاهین شهر، اندیمشک، کنگان، خرمشهر، جزیره کیش، مسجدسلیمان، تنگستان، ماهشهر، بوشهر، برازجان و اهواز تولیدهای صوتی داستان خود را برای داوری به این رویداد هنری ارسال کردند. 

وی بیان کرد: پیش از این قرار بود که برندگان جشنواره واگویه‌های جنوب پایان آذر معرفی شوند که با توجه به ماندگاری اپیدمی ویروس کرونا و این مهم که اولویت با سلامت مردم است، برگزیدگان در روزهای پایانی دی ماه سال جاری در برنامه‌ای که از یکی از شبکه‌های ملی پخش خواهد شد، معرفی می‌شوند، برنامه‌ای که در روزهای آتی جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود. 

جوکار افزود: اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش شامل آقایان غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان و آقایان منصور ضابطیان و رضا فیاضی هستند. 

وی گفت: رییس این جشنواره آقای رضا اردلان و دبیری اجرایی نیز بر عهده آقای بابک عامل است. همچنین سه برنده نهایی تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را به خود اختصاص خواهند داد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار