تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۰۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت کیفی آب شرب بندر امام پایدار شد
 بخشدار بندر امام خمینی (ره) با اشاره به شکستگی شب گذشته یکی از خطوط انتقال آب شرب این شهر درپی حفر کانال برای رفع آب‌گرفتگی برخی مناطق، گفت: در حال حاضرمشکل خط و رنگ و بوی نامطبوع آب شرب شهر بندر امام خمینی(ره) برطرف شده است.

حجت اله خسروی اظهارداشت: در هنگام برخورد بیل میکانیکی با یکی از خطوط انتقال آب برای مدت کوتاهی، شهر بندر امام دچار قطعی آب شرب گردید.

وی ادامه‌داد: بعد از این اتفاق، عملیات ترمیم شکستگی به شکل فوری انجام شد که همزمان با آن مقداری گِل موجود در اطراف لوله وارد خط انتقال آب مناطقی از شهرشد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) به اقدامات لازم برای سالم سازی و بهداشتی شدن آب شرب شهر اشاره‌کرد و گفت: با کلرزنی صورت گرفته، ضمن رفع مشکل بو و رنگ آب شرب، شبکه انتقال در شرایط پایداری قرار گرفته است.

در پی بارش شدید باران در روزهای اخیر بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه دچار آبگرفتگی و زندگی عادی مردم مختل شده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال ارزیابی آسیب‌های وارده آبگرفتگی در شهرستان‌های رامشیر، ماهشهر، بندر امام و رامهرمز هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار