تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته خبری پلیس خوزستان/ سه شنبه ۱۱ آذر
دستگیری قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل در "ایذه"
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از نزاع و درگیری منجر به قتل خبر داد و گفت: قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حجت سفیدپوست" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد مصدوم که به وسیله چوب مورد اصابت از ناحیه سر قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ سفید پوست با اشاره به این که در این درگیری 2 نفر دیگر مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند، گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود با تلاش و پیگیری‌های تخصصی ماموران پلیس آگاهی با هماهانگی مرجع قضائی در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ سفیدپوست خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات ملکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در ادامه گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و خواهد کرد.
 

کشف 34 فقره سرقت در شهرستان دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقائ امنیت اجتماعی و کشف ۳۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "روح اله گراوندی" در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی،طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و معتادان متجاهر توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح که با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی ظرف ۴۸ ساعت در سطح شهرستان دزفول به مرحله اجرا گذاشته شد ۲۸ سارق حرفه ای و ۲ نفر معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به ۳۴فقره انواع سرقت از قبیل سرقت وسایل خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی و ... اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: در قالب این طرح یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، مقادیری موادمخدر، و نیز ۱۳ دستگاه خودرو و ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند .

 
کشف بیش از 42میلیون ریال اسکناس جعلی در ایذه

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از کشف 42میلیون ریال اسکناس تقلبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حجت سفیدپوست" در تشریح این خبر گفت: در پی بررسی تخصصی ماموران پلیس آگاهی مبنی بر این که افرادی قصد وارد کردن اسکناس های جعلی به چرخه بازار این شهرستان را دارند ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی با تحقیقات فنی پلیسی موفق به شناسایی 2 متهم در این رابطه شدند و در عملیاتی غافلگیرانه خودروی متهمان را هنگام تردد در این شهرستان متوقف و آنان را دستگیر کردند
.

وی در ادامه اظهار داشت: در بازرسی انجام شده از خودروی متهمان بیش از 42میلیون ریال اسکناس وتراول جعلی 50 هزار تومانی کشف شد.

فرمانده انتظامی ایذه در خاتمه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و از شهروندان خواست در معاملات تجاری خود ضمن توجه به اصالت هرگونه وجه ، اسکناس ، چک و تراول های پرداختی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.



دست رد پليس آبادان به رشوه 18 ميليوني

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه 18 میلیون ریالی ماموران وظيفه شناس شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل زبیدی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 شهرستان آبادان حین گشت زنی یک نفر راکب موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و پس از دستور ایست و عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بررسی بعمل آمده موتورسیکلت مسروقه تایید شد، افزود: متهم براي رهايی و چشم پوشی مبلغ 18 میلیون ریال را به عنوان رشوه به 5 مامور پليس می دهد، که ماموران وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه با هماهنگي رده های نظارتی شهرستان پرونده مقدماتی تشکیل دادند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده و صورتجلسه پيشنهاد رشوه، به مقام قضائی معرفي شد، از شهروندان خواست؛ هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير را در خصوص عملكرد پليس، به دفتر نظارت همگاني (197) در ميان بگذارند.


دستگير 2 سارق منزل در اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از دستگيري 2 سارق حرفه‌اي منزل با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محسن دالوند" در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بيان داشت: ماموران کلانتري 11 با اقدامات اطلاعاتي هويت 2 سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگي مرجع قضائي طي عملياتي در مخفيگاهشان دستگير کردند.

وی با بيان اينکه در تحقيقات به عمل آمده تاکنون 4 مالباخته مرتبط با اين پرونده شناسايي شدند، افزود: سارقان مذکور در تحقيقات بعمل آمده به 6 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده و تحويل به مرجع قضائي با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری ۳سارق حرفه ای در شهرستان دشت آزادگان

فرمانده انتظامی شهرستان دشت ازادگان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۳ سارق حرفه ای دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید قاسم موسوی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی طی یک هفته پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان دشت آزادگان به مرحله در امد.
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ۳ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهمان در بازجویی های پلیس به تعداد ۱۹ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منازل نیمه کار ،سیم برق ،محتویات داخل خودرو ، موبایل قاپی و سرقت در معابر اعتراف کردند.
 
سرهنگ موسوی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی قابل ملاحظه ای نیز کشف که با هماهنگی مراجع قضائی تحویل مالباختگان خواهد شد.

.فرمانده انتظامي شهرستان دشت آزادگان در پايان، ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

دستگيری ٣ سارق حرفه ای و کشف ١۴ فقره سرقت در خرمشهر

فرمانده انتظامي خرمشهر از دستگيري سه سارق حرفه ای در و کشف 14 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فرشاد کاظمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت : در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي ماموران کلانتری 13 خرمشهر با اقدامات تخصصي ٣ سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائي طي عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه شامل : ٣٠فقره سيم برق، یک عدد پمپ آب و یک عدد کنتور آب کشف کردند.

سرهنگ کاظمی افزود : متهمان در تحقيقات پليس به 14 فقره سرقت از قبيل : منزل، سيم برق، مغازه واماکن خصوصی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده تحویل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگيري خرده فروش مواد مخدر و پلمب یک پاتوق مواد فروشی در بهبهان

 فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان از دستگيري یک نفر خرده فروش مواد مخدر و پلمب پاتوق وی و کشف بسته ها و آلات توزین و مصرف موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمد عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت:‌ در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت یک نفر سوداگر مرگ در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان بهبهان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران این فرماندهی پس از انجام تحقیقات لازم، با هماهنگي مقام قضائي، پاتوق آن متهم که یک ساختمان مسکونی بود را مورد بازرسی قرار داده و تعداد زیادی بسته های آماده فروش موادمخدر به میزان مجموعا"18گرم و 35سانت هروئین و شیشه و آلات توزین و مصرف موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: با توجه به اینکه این ساختمان مسکونی به پاتوقی برای فروش و استعمال موادمخدر تبدیل و باعث نارضایتی همسایگان و اهالی محل شده بود پس از کسب مجوز از مرجع قضائی پلمب شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان در پايان با اشاره به تحويل متهم به مرجع قضائي از شهروندان درخواست کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ، هرگونه اخبار و اطلاعات خود از عملکرد قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش نمایند.


دستگيري سارق به عنف گوشی تلفن همراه و اعتراف به 6 فقره سرقت در آبادان

فرمانده انتظامي آبادان از دستگيري سارق به عنف گوشي تلفن همراه و اعتراف به 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "سیدمحسن تقی زاده" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشي تلفن همراه در برخي مناطق شهر آبادان ، بررسي موضوع و دستگيري سارق در دستور کار پليس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تقی زاده بيان داشت: ماموران کلانتري 11 آبادان با کار اطلاعاتي و گشت زني هدفمند یک سارق را در حين سرقت تلفن همراه مشاهده که وی به محض رويت پليس متواري شده و پس از تعقيب و گريز و درگیری با پلیس نهایتا دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به سابقه دار بودن و اینکه متهم به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب پلیس بوده افزود: سارق پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات مقدماتی به ۶ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه از کودکان و نوجوانان با تهدید و زورگیری با سلاح اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه تصريح کرد: متهم پس از شناسايي توسط مالباختگان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.


کشف ۱۴ فقره سرقت سیم برق در شهرستان رامشیر

فرمانده انتظامي رامشیر از دستگيري ۳سارق حرفه‌اي و کشف 14 فقره سرقت سیم برق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"هدایت شهبازی"در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی وقوق چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رامشیر ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهی و انتظامي شهرستان رامشیر قرار گرفت.

وي بيان داشت: ماموران پليس با انجام اقدامات پليسي و کار اطلاعاتی۳ نفر از سارقان راکه با دو دستگاه خودروی سواری پراید اقدام به سرقت می کردند را شناسایی که با هماهنگی قضائی ، در عملیاتی هدفمند در مخفيگاهشان دستگير کردند.

وي در ادامه تصريح کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پليس به 14 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامشیر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

سارق حرفه ای محتویات و قطعات خودرو در شوشتر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری سارق حرفه ای محتویات و قطعات خودرو با اعتراف به 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهروز حسنوند" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و قطعات آن در شهرستان شوشتر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 "جانبازان" شوشتر با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به 10 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه او قطعاتی از قبیل پلاک ، باتری ، کامپیوتر خودرو ، ضبط و پخش و چندین فقره کارت بانکی و مدارک هویتی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضائی، افزود: تلاش جهت دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.
:
:
:
آخرین اخبار