تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۲۱۰۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی:
پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف می‌شود
 نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: یکی از الویت‌های شهرستان بهبهان پروژه‌های نیمه تمام است که باید تعیین تکلیف شود.

محمدطلا مظلومی با اشاره به نقش مهم مجلس در حل مشکلات کشور اظهار داشت: مجلس وظیفه تصویب قوانین بالا دستی، برنامه پنجم توسعه، بودجه سنواتی، رای اعتماد به دولت، نظارت بر حسن اجرای قوانین و عملکرد مسئولان ارشد نظام را برعهده دارد که از این بابت نقش کلیدی و مهمی را عهده دارد.

وی افزود: علاوه بر التزام به قوانین وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت نمایندگی برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و موکلان تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: با قدرشناسی از زحمات نمایندگان ادوار گذشته شناسایی اولویت‌ها، فرصت‌ها، قابلیت‌ها، تهدیدات و مشکلات بدون ملاحظات سیاسی و تلاش برای تکمیل پروژه‌های ناتمام، رسیدگی به وضعیت مسکن، ورزش، تحصیل و تهذیب از جمله اولویت‌های این دوره است.

مظلومی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس بازگشت امید به جامعه، افزایش تاب‌آوری اجتماعی، رشد قدرت خرید خانوار، سامان بخشیدن به وضعیت اقتصادی کشور از طریق ریل گذاری اصولی و مهندسی است.

وی ادامه داد: باید با به کارگیری همه جانبه از ظرفیت و پتانسیل بالقوه جوانان این مرز و بوم در حوزه‌های مختلف انرژی، صنعت، تولید و غیره نفس تازه‌ای به چرخش اقتصادی کشور دمیده شود تا تغییر محسوس در زندگی دهک‌های پایین جامعه دیده شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار