تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلی: تیمی را بردیم که تراکتور و پرسپولیس نتوانستند ببرند
سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید آن‌ها برابر تیمی به پیروزی دست یافتند که تراکتور و پرسپولیس نتوانستند این تیم را ببرند.
 وحید فاضلی، سرمربی نساجی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: بازی واقعا پرفشار بود و استرس زیادی روی همه اعضای تیم ما وجود داشت. همه خواستیم و به برد رسیدیم. وقتی تیمی همدل می‌شود، نتیجه هم پشت سرآن به وجود می‌آید. می‌دانستیم نفت دل به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارد. ما نبض بازی را در اختیار گرفتیم و یک موقعیت دست کریم اسلامی آمد که آفساید شد. در ادامه فرزاد زامهران یک موقعیت خوب را از شش قدم از دست داد. نیمه اول به همین شکل تمام شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم دو موقعیت به تیم حریف دادیم که از روی ضربات ایستگاهی بود. یک صحنه مشکوک هم بود. یک سری کارشنان گفتند آفساید بود اما ما هم در دو هفته اخیر آسیب دیده بودیم. اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است. همه باید تحمل کنیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: همین تیم نفت که واقعا با رشادت بردیم، تراکتور و پرسپولیس نبرده بودند. امسال کار سخت است و باید واقعا تلاش کنیم که یک امتیاز بگیریم. سه امتیاز هم نمی‌گویم. گرفتن یک امتیاز تلاش زیادی می‌خواهد.

او درباره اظهارات مجتبی حسینی مبنی بر این که در پی مصاحبه‌های ارکان این تیم داوری به نفع نساجی تصمیم‌گیری کرد گفت: صحبت خاصی ندارم. باید کارشناسان نظر بدهند. دوستانی که گل مردود این تیم را دیده بودند، گفتند گل نفت آفساید بود. قبل از آن می‌توانستیم به گل برسیم اما زامهران این موقعیت را از دست داد. گفتم اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است. همه ما شاید روزی ضرر کنیم. این که به داوران فشار بیاوریم درست نیست. ما فقط خواستیم از حق نساجی دفاع کنیم. این یک چیزی طبیعی است. ما بی‌احترامی و بی‌حرمتی نکردم.

فاضلی درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: کار کادر فنی از همین الان شروع می‌شود اما اجازه دهیم امشب شاد باشند چون از فردا داخل کار هستند و باید برای بازی با پرسپولیس تمرکز کنند. درباره بازی اظهارنظری ندارم. امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را بگیریم. بازیکنان ما باید بدانند کار سختی داریم. نباید به تیم حریف موقعیت و خطا دهیم و از موقعیت‌های خودمان از دست دهیم. فکر می‌کنم نتیجه نگرفتن در دو بازی قبل باعث استرس و اضطراب در بازیکنان شده بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار