تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۰۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسینی: ظلم داور جای بخشش ندارد/ بچه هم می‌فهمد گل ما سالم بود
سرمربی نفت مسجدسلیمان به شدت نسبت به مردود اعلام شدن گل سالم تیمش در بازی با نساجی معترض است.
 سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید بازی خوب و محکمی بود. با وجود کیفیت بد زمین هر دو تیم محکم و قوی بازی کردند. مایه تاسف است که در شمال کشور چنین زمین چمن بی‌کیفیتی داریم. ما در کل نود دقیقه یک موقعیت به حریف دادیم. اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. ما موقعیت گل هم داشتیم و یک گل سالم زدیم.

او با اشاره به مردود اعلام شدن تک گل تیمش در این دیدار تاکید کرد: وقتی در زمین حریف به گل می‌رسید کار بزرگی می‌کنید. من نمی‌دانم داور خط چرا گل سالم ما را مردود کرد؟ این موضوع برای من جای سوال دارد. ظلم بزرگی به تیم جوان ما شد. شیرازه تیم ما با این کار از هم پاشید. برای من جای تعجب است که چنین اشتباه بزرگی شد. فیلم بازی را آنالیزورهای ما دیدند  و گفتند که داور دچار این اشتباه شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تیم حریف در طول هفته جوسازی کرده بودند که داور را تحت فشار قرار دهند و به خواسته خود رسیدند. من فکر می‌کنم پنالتی این تیم درست بود و بازیکن ما بی‌تجربگی کرد. ما قبل از آن گل سالم زده بودیم. این موضوع برای من قابل هضم نیست که چرا این گل را از دست دادیم.

او در پاسخ به سوالی خبرنگاری مبنی بر این که در نتیجه اعتراض به داور کارت زرد هم گرفت، گفت: من اصلا به داور اعتراضی هم نکردم. دستیار من کارت زرد گرفت. یاد گرفتم که کار فنی بکنم. هیچ وقت در مصاحبه‌هایم تیم داوری را تحت فشار نگذاشتم که به نفعم تصمیم‌گیری کنند. سعی کردم تیم جوان و بی‌حاشیه بسازم که فوتبال بازی کنیم. این ظلم داور جای بخشش ندارد.

حسینی درباره قفل بودن در رختکن این تیم در ابتدای بازی و معطلی ۱۵ دقیقه این تیم اظهار کرد: نمی‌دانم دلیل این موضوع چه بود. در رختکن قفل بود و کلید پیدا نشد و در نهایت قفل را شکستند. ما هم فکری بدی درباره این موضوع نکردیم.

او درباره مصاحبه مدیران نساجی به اشتباهات داوری در طول هفته و تاثیرگذاری این موضوع روی عملکرد داور گفت: بالاخره وقتی صحبتی می‌شود یعنی می‌خواهند به داور فشار بیاورند. چه دلیل داشت این گل را قبول نکنند؟ چه اتفاقی افتاد؟ یک بچه هم می‌فهمیدم گلی که زحمت کشیده بودیم، درست بود. در شرایطی که به سختی گلی رد و بدل می‌شود و همه تیم‌ها خوب کار دفاعی را انجام می‌دهند، گل زدن سخت است. وقتی گل سالم می‌زنیم چرا به راحتی گل ما را مردود می‌کنند. هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم و سعی کردم سرم در کار خودم باشد. نمی‌فهمم این کارها چه معنی دارد.

او درباره مشکلات تیمش در گلزنی گفت: اکثر تیم‌ها در هفته‌های اول این مشکل را دارند. ما مهاجمان خوبی داریم. آهسته آهسته تیم جا می‌افتد و مطمئن باشید خلق موقعیت بیش‌تری خواهیم داشت و گل زده تیم بهتر می‌شود. الان کلا چون شرایط دفاعی تیم‌ها خوب است، به همدیگر شانس نمی‌دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار