تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۱۰۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق به عنف منزل در"اهواز"
  فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق به عنف منزل با 32 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش  خوزنیوز و به نقل پايگاه خبري پليس، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و ضرب و جرح مال باخته با ضربات چاقو توسط سارقان، در یکی از مناطق اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند سارقان منزل را که سابقه دار نیز بوده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه پژو پارس مورد استفاده در سرقت‌ها و تعدادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ماکروفر، یک عدد کیس کامپیوتر، 15 عدد پتوی، یک دستگاه تلفن رومیزی، 2 دستگاه تلفن همراه، هود آشپزخانه و یک عدد بخاری کشف شد.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس ضمن اعتراف به سرقت به عنف اعلامی به 31 فقره سرقت منازل دیگر در سطح شهرستان اهواز معترف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه مال باختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شدند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.
:
:
:
آخرین اخبار