تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۱۰۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تداوم رفع آب‌گرفتگی بندرامام بدون اخلال در فعالیت بیمارستان شهر
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه در خدمات رسانی بیمارستان راه زینب شهر بندر امام خمینی(ره) اخلالی ایجاد نشده است، گفت: عملیات پمپاژ و خروج آب از شمال این شهر در مجاورت این بیمارستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فاضل عبیات اظهارداشت: برای خروج آب از نقاط شمالی شهر بندر امام خمینی(ره) باید چند نقطه پمپاژ ایجاد شود که فرآیند آن طی ساعتهای گذشته آغاز شده است.

وی ادامه‌داد: وجود خط ریلی در مجاورت بلوار طالقانی این شهر مشکلاتی را برای هدایت آب‌های جمع شده ناشی از بارندگی‌ها اخیر ایجاد کرده که در نهایت با پمپاژ آب به آن سوی خط راه آهن این رویه تسهیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه یکی از نقاط مورد نظر برای انجام عملیات پمپاژ آب به آن سوی خط آهن در مجاورت بیمارستان راه زینب است، گفت: در حال حاضر تنها بخشی از حیاط این بیمارستان دچار آبگرفتگی است ولی خدمات‌رسانی‌های این مرکز درمانی درحال انجام است.

رد آبگرفتگی بیمارستان 

عبیات تصریح‌کرد: ساختمان بیمارستان راه زینب دچار آبگرفتگی نشده است و تلاش می‌شود تا طی ساعات آینده نیز آبگرفتگی حیاط بیمارستان نیز رفع شود.

در پی بارش شدید باران در روزهای اخیر بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه دچار آبگرفتگی شده و زندگی عادی مردم مختل شده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال ارزیابی آسیب‌های وارده آبگرفتگی در شهرستان‌های رامشیر، ماهشهر، بندر امام و رامهرمز هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار