تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۰۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مردم گرفتار در آب کمک می‌کند
 مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور در مناطق دچار آبگرفتگی خوزستان با اشاره به توزیع بسته های غذایی و راه اندازی ۳ آشپزخانه برای طبغ غذا گفت: طرح مهارت احسان برای تعمیر وسایل منازل آسیب دیده راه اندازی می‌شود.

 سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در خوزستان ضمن حضور در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر خوزستان  ، از فعالیت گروه‌های جهادی وابسته به قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و روند خدمت رسانی این گروه‌ها به آسیب دیدگان آبگرفتگی‌های اخیر در شهرهای درگیر بازدید کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت فرمان امام (ره) در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با دستور دکتر مخبر در این مدت از طرف ستاد اجرایی بیش از 10 هزار بسته بهداشتی، بیش از 50 هزار پرس غذای گرم، 5 تن برنج، 5 تن مرغ و دیگر اقلام جیره خشک در اختیار آسیب دیدگان از آبگرفتگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: احداث دو آشپزخانه در اهواز و یک آشپزخانه در سربندر برای طبخ 50 هزار پرس غذا گرم در طول مدت امداد رسانی، از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کمک به مردم گرفتار در مناطق آب گرفته در استان است.

سلیمانی بیان داشت: طرح مهارت احسان پس از آبگرفتگی برای تعمیر وسایل منزل آسیب دیدگان توسط گروه‌های جهادی متخصص از دیگر اقدامات این ستاد برای کمک به آسیب دیدگان از آب گرفتگی‌های اخیر است.

وی در حوزه بازسازی منازل نیز اظهار داشت: همچنین در سال جاری 38 واحد مسکونی در مناطق کم برخوردار استان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازسازی و ترمیم شده است.

این مقام مسئول گفت: در پی وقوع آبگرفتگی در شهرهایی از استان خوزستان، بنیاد احسان با همراهی گروه‌های جهادی فعال در این استان، اقدامات لازم برای رفع مشکل آبگرفتگی منازل در خوزستان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تسنیم، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در این سفر همچنین از منازل بازسازی شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که سال گذشته پس از بازدید دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شروع شده بود نیز دیدار کردند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار