تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۰۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان صمت استان خبر داد
آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار خوزستان
 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مرغ کشتار روز با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان در استان در حال توزیع است.

بهرام جباری  در خصوص آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار خوزستان اظهار کرد: قیمت پایه مرغ کشتار روز تابع قیمت مرغ زنده، افت ۲۵ درصدی، سود عمده و خرده فروش و کارمزد کشتارگاه است و پس از محاسبه آن به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی افزود: قیمت پایه مرغ زنده به صورت روزانه از سوی سازمان جهاد کشاورزی محاسبه و اعلام می‌شود و براساس آن قیمت مرغ کشتار روز نیز به صورت روزانه رصد و اعلام می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در یک مقطع زمانی قیمت مرغ زنده در هر کیلوگرم به بالای ۲۵ هزار تومان رسیده بود و شرایطی را به وجود آورد که قیمت مرغ کشتار روز به کیلویی ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان برسد.

جباری عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بسته به وزن آن حدود ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و هر کیلوگرم مرغ کشتار روز با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی ادامه داد: مشکلی در توزیع مرغ کشتار روز با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان وجود ندارد و کمبودی نیز در این زمینه نداریم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص توزیع مرغ منجمد خاطرنشان‌کرد: مرغ منجمد در حال حاضر با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در استان در حال توزیع است و مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار