تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان بارانی و مه‌آلود می‌شود
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده، مه‌آلود و نیمه ابری به تدریج همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 محمد سبزه زاری بیان کرد: انتظار می‌رود تا روز پنجشنبه شاهد رگبار و رعدوبرق و تند باد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، مرکز و غرب استان باشیم که سبب آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در مناطق مستعد خواهد شد؛درتاریخ یاد شده خلیج فارس مواج و همراه با رگبار و رعد و برق است.

وی افزود: در  ۲۴ ساعت گذشته گتوند با  ۲۴.۶ و  دهدز با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۲ و حداقل ۱۴.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گفته سبزه زاری مجموع بارندگی‌ها از روز هفتم تا ۱۰ آذرماه در بندر ماهشهر ۱۶۲.۵، هندیجان ۱۲۳.۳، امیدیه ۱۲۲.۱، بهبهان ۱۱۱.۲، ایذه ۱۰۰.۳، حسینیه ۹۴.۵، رامهرمز ۹۲.۲، دهدز ۹۰.۹، آغاجاری ۹۰، شادگان ۷۹.۲، دزفول ۷۷.۲، شوش ۷۴.۹، شوشتر ۶۷.۴، گتوند ۶۲.۷، اهواز ۵۲.۹، کشاورزی اهواز ۴۸.۲، مسجدسلیمان ۴۵.۷، آبادان ۴۲.۵، لالی ۳۸.۵ و بستان ۳۳.۸ میلیمتر ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و آبگرفتگی مجدد معابر از اواخر هفته جاری در برخی نقاط استان خوزستان هشدار داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار