تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۲۱۰۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هلند و دانمارک … دوگانگی ارزش‌ها و محاسبات کهن استعماری
در طول سالیان متمادی زبان ما عاجز و انگشتانمان بدرد آمد از صحبت با اروپایی‌ها در رابطه با ضرورت توقف اعمال دد منشانه ای که اشخاصی که دارای تابعیت این کشورها می‌باشند و در سرزمین‌های آنان اقامت دارند برعلیه ملت ما و امکانات غیر نظامی ما و نیروهای امنیتی ما به انجام می‌رسانند؛ اما نه تنها پاسخی از آنان دریافت ننمودیم بلکه بالعکس هر روز بر اعمال تروریستی‌ای که از سرزمین‌های اروپایی و مخصوصا سرزمین‌های دو دولت هلند و دانمارک اداره میشد افزوده شد.
حتی در رابطه با آنچه که مربوط می‌شود به بازداشت چهار تن از تروریست‌های وابسته به یکی از گروهک‌های تجزیه طلب در ۳/۲/۲۰۲۰، اشخاصی که بر علیه امنیت ما و کشورما در طول سالیان دراز فعالیت می‌نمایند و دارای تابعیت هلند و دانمارک می‌باشند؛ بازداشت آنان بخاطر ملت ایران و یا انتقام خون ۴۵۰ نفری که بدلیل اعمال تروریستی‌ انجام شده تحت مدیریت آنان به شهید و یا مجروح شدند_عملیات هایی که به تعداد کشته شدگان آن افتخار می‌نمایند_نبود؛ بلکه بدین دلیل بود  که این گروهک تروریستی تا بدان حد پیشرفت که بر علیه خود دانمارک نیز دست به جاسوسی زد ولی در جهت منافع چه کسی؟! کشور سعودی که به این تروریست‌ها حتی اجازه اقامت در سرزمین‌های خود را نمی‌دهد!!

متاسفانه اروپای استعمار گر پیر هنوز با همان نگاه نژادپرستانه و برتری جویانه و استعماری به سایر کشورها و دولت‌ها می‌نگرد وگرنه مسئولیت هر قطره خون فرزندان ملت‌ما که جاری می‌شود برعهده این کشورهایی است که ادعای تمدن و حقوق بشر می‌نمایند، زیراکه مسئولین این اقدامات تروریستی دارای تابعیت این کشورها می‌باشند.

جهان، استعمارگری هلند و دانمارک را نمی‌بخشد واگر هلند حقیقتا خواستار توبه از جنایات خود در آفریقا مخصوصا جنایاتی که در حق قبیله (خوی خوی) و همینطور در جنوب شرق آسیا و خلیج فارس و آمریکای لاتین  مرتکب گردید می‌باشد پس باید از حمایت از تروریست‌ها دست بکشد؛ و اما دانمارک! خواهشمندیم مادام که به مستعمرات خود در جزایر فارو و گرینلندکه از سال ۱۶۲۰ تا کنون مستعمره این کشور هستند استقلال اعطا ننموده است به ما پیشنهادات و نصایح بشر دوستانه ارائه ندهد.

در نزد اروپایی‌ها و مخصوصا دو کشور دانمارک و هلند و در کنار آنان کشورهای دیگر در آمریکای شمالی و استرالیا  نه تنها مهم نیست که فرزندان ملت ما و ملت‌های دیگر به قتل برسند بلکه فراتر از آن، آنان همان کسانی هستند که ابزار جنایت را در اختیار قاتلان و جنایتکاران قرار می دهند. بر اساس اسناد موجود حتی در امور رسانه‌ای، سیاسی و امنیتی از آنان پشتیبانی می‌نمایند و بصورت مستقيم و يا بواسطه موسسات، كمك‌هاي مالي نيز در اختیار آنان قرار می‌دهند و این بدان معناست که این کشورها برعلیه کشورو ملت‌های ما اعلام جنگ نموده‌اند.

و این همان چیزی است که اعترافات اخیر تروریستی که نیروهای امنیتی ایران او را دستگیر نموده اند یعنی ((حبیب فرج الله چعب)) معروف به ((حبیب اسیود)) رئیس گروهك تروریستی موسوم به حرکة النضال، گروهکی که مسئولیت بسیاری از عملیات‌های تروریستی انجام شده برعلیه ملت ما و امکانات غیر نظامی و نظامی و اقتصادی که یکی از آنها حمله تروریستی به رژه در شهر اهواز در روز ۲۲/۹/۲۰۱۸ (۳۱/۶/۱۳۹۷) می‌باشد که بر اثر آن بیش از ۲۵ نفر شهید و ۶۰ نفر مجروح شدند که تعدادی از آنان کودکان و زنان و حتی از کار افتادگان بودند را برعهده گرفته است بر آن تاکید دارد.

این اعترافات باقی خواهند ماند نه فقط به عنوان سندی  برای جنایات این گروه‌های تروریستی بلکه سندی خواهد بود بر نابینا بودن سازمانهای حقوق بشری و حکومت‌های اروپایی از جمله دانمارک و هلند که تمام این جنایت‌هایی که این اشخاصی که در میان آنان زندگی می‌کنند انجام می‌دهند را ندیدند.

پناه دادن به مجرمین و فراری‌های از عدالت و تروریست‌ها و سرپوش امنیتی و قانونی بر فعالیت‌های تروریستی و مجرمانه آنان نهادن، مادام که این کشورها تابعیت خود را به این اشخاص اعطا می‌نمایند و آنان شهروند این کشورها بشمار می‌روند موجب مسئولیت بین المللی برای این کشورها می‌گردد؛ پس با چه حقی یک دانمارکی و یا هلندی و یا کانادایی و یا استرالیایی اقدام به اداره یک گروه و انجام عملیات تروریستی در کشورما می‌نماید؟ و چه چیزی رخ خواهد داد اگر ما بخواهیم به این امر پاسخ دهیم؟!

 وآن چیزی که از باقیمانده‌های استعمار قدیم و فروشندگان سلاح به اشخاصی که ملت‌های ما را به قتل میرساند و از غارتگران ثروت‌های سایر کشورها و دخالت کنندگان در امور دیگران می‌خواهیم این است که به شعار های دروغین خود درباره حقوق بشر و تعیین سرنوشت و آزادی رای و سایر سفسطه‌هایی که دروغ بودنشان برای دور و نزدیک ثابت گردیده است پایان دهند. آنان باید برای دیگران احترام قائل شده و در امور آنان دخالت ننمایند و بدانند عقرب‌های که از آنان محافظت می‌نمایند بزودی آنان را نیش خواهند زد و باعث دردسر آنان خواهند شد. آنکه باد می‌کارد طوفان برداشت می‌نماید.

 منبع :نخیلات
:
:
:
آخرین اخبار