تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۱۰۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای آبگرفتگی بیمارستان بندرامام و بغل کردن بیمار دیالیز
مدیرشبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر جا‌به‌جایی بیمار دیالیزی در بندرامام بر دوش همراه بیمار را اقدامی خودسرانه دانست.
  عصر امروز فیلمی در خصوص "آبگرفتگی بیمارستان سربندر و بغل کردن بیمار دیالیزی برای انتقال از میان انبوه آب و فاضلاب" در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به جا‌به‌جایی نامناسب بیمار دیالیزی در بندرامام اظهار کرد: متاسفانه در نتیجه بارندگی‌های اخیر بندرامام، بیمارستان راه زینب این شهر حدود یک متر دچار آبگرفتگی شد و همین مسئله خدمات‌رسانی به بیماران را دشوار کرده است.

وی افزود: فیلم منتشر شده از یک بیمار دیالیزی بر دوش همراه خود برای جا‌به‌جایی در محوطه بیمارستان را رد نمیکنم و این نتیجه شرایط بحرانی اخیر شهر است.

شنبدی ادامه داد: با وجود اینکه امکاناتی از قبیل قایق و آمبولانس برای جا‌به‌جایی بیماران فراهم کرده‌ایم اما این شهروند خودسرانه اقدام به جا به جایی بیمار بر دوش خود کرده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اذعان کرد: تلاش‌ها برای تخلیه بیمارستان و اطراف آن توسط نیروهای امدادی ادامه دارد و هماهنگ شده است که خودرو مناسب و امکانات بیشتری در اختیار کادر درمان قرار داده شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار