تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۱۰۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجمان فولاد خوزستان گلزنی را فراموش کردند
خوزنیور- ابراهیم متین‌سیرت / در روزی که محسن فروزان سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان توپ را کمتر از انگشتان دست لمس کرد، مهاجمان فولاد خوزستان گلزنی را فراموش کردند و از چندین موقعیت گلزنی مسلم، حتی یک توپ را راهی گل نکردند.
مهاجمان فولاد خوزستان گلزنی را فراموش کردند
 خوزنیور- ابراهیم متین‌سیرت /  در روزی که محسن فروزان سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان توپ را  کمتر از انگشتان دست لمس کرد، مهاجمان فولاد خوزستان گلزنی را فراموش کردند و از  چندین موقعیت گلزنی مسلم، حتی یک توپ را راهی گل نکردند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم  اراک در هوای مطبوع،  پس از باران در ورزشگاه شهدای فولاد با سوت میثم حیدری آغاز شد. فولاد در این بازی  فرصت داشت با کسب سه امتیاز خانگی به صدر جدول نزدیک شود، فرصتی که با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

نیمه اول با حملات گسترده فولادی‌ها آغاز شد. حملاتی که عمدتا از کناره‌ها زمین شکل می‌گرفت و هافبک‌های چپ و راست این تیم پس از تصاحب توپ، به سمت کناره‌ها زمین حرکت می‌کردند و از آن منطقه مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند. این تاکتیک در چندین نوبت تکرار شد که هربار تا آستانه فرو ریختن دروازه آلومینیوم اراک  پیش می‌رفت و به شکل‌های مختلف اتفاق رخ نمی‌داد. نیمه اول با وجود برتری کامل فولاد خوزستان بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، بازهم این فولاد بود که هجومی ظاهر شد و حملات تیم علاوه بر کناره‌ها، در یک سوم زمین تیم حریف هم دنبال شد. از دقیقه ۶۵ به بعد، به طور متوسط بازیکنان آلومینیوم اراک هر کدام یکبار نقش بر زمین شدند و این حرکت باعث شد، سرعت بازی گرفته شود. به زمین خوردن بازیکنان تیم ميهمان آنقدر ادامه داشت، که را وادر کرد به حسن پورحمیدی دروازه‌بان این تیم پس از چند بار تمارض کارت زرد نشان دهد. بهترین موقعیتی که فولاد را به گل می‌رسند، ضربه ایستگاهی  پشت هجده قدم پاتوسی بود که در آستانه ورود به دروازه، با واکنش زیبای دروازه‌بان آلومینیوم اراک راهی کرنر شد.

در مقابل تیم آلومینیوم اراک که به نظر می‌رسید از یک امتیاز راضی است در دقايق پایانی دست به دو  تعویض همزمان زد و موفق شد، به بسته نگه داشتن دروازه یک امتیاز شیرین را از اهواز به سوغات ببرند.

بدون شک بهترین بازیکن این دیدار حسن پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم اراک بود‌، که در موقعیت‌های مختلف با مهار و یا دفع شوت‌های یاران نکونام، مانع از گلزنی تیم فولاد خوزستان شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، فرصت این را داشت که از این دیدار خانگی، هر سه امتیاز را کسب کند‌. اما افسوس مهاجمان این تیم قدر موقعیت‌هایی که در هر دو نیمه به وجود آمد را ندانستند و به یک امتیاز بسنده کردند. فولاد خوزستان اگر می‌خواهد در جمع مدعیان باقی بماند و در پایان لیگ، خود را در میان تیم‌های بالای جدول ببیند، و چه بسا قهرمانی لیگ برتر را برای سومین‌ مرتبه تجربه کند، می‌بایست از همین ابتدا قدر امتیازات را بداند.
:
:
:
آخرین اخبار