تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۱۰۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته خبری پلیس خوزستان
 دستگیری سارق کیف قاپ با ۱۶فقره سرقت در دشت آزادگان
 
فرمانده انتظامي دشت آزادگان خبر داد: ماموران پلیس آگاهی سارق کیف قاپ با 16 فقره سرقت را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سیدقاسم موسوی" در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و گشت زني هدفمند سارق کیف قاپ که سابقه کیف قاپی را شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده توسط مالباختگان هم مورد شناسایی قرار گرفته ، بيان داشت: متهم در بازجویی های پلیس از اوراق کردن گوشی های و همچنین 16 مورد کیف قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با بیان اینکه اغلب این سرقت‌ها به دلیل بی سهل انگاری مالباخته صورت میگیرد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود ، دست سارقان کیف قاپ را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.



دستگیری سارقان حرفه ای و کشف ۱۹ فقره سرقت در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی شهرستان دشت ازادگان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۳ سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید قاسم موسوی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی طی یک هفته پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان دشت آزادگان به مرحله در امد.
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ۳ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند، که در بازجویی های بعمل آمده به ۱۹فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این راستا انواع سرقت از قبیل سرقت احشام ، سرقت منزل ، سرقت محتویات داخل خودرو  ، سرقت در معابر ، سرقت اماکن خصوصی ، سرقت موتورسیکلت  کشف شده است.

سرهنگ موسوی اذعان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی قابل ملاحظه ای نیز کشف که با هماهنگی مراجع قضائی تحویل مالباختگان خواهد شد.

.فرمانده انتظامي شهرستان دشت آزادگان در پايان، ضمن اشاره به تحویل متهمن به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.


دستگيري سارق حرفه اي محتويات خودرو در اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از دستگيري سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو با کشف 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ"محسن دالوند" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان احتمالی در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتري14 اهواز با اقدامات اطلاعاتي هويت سارق محتويات داخل خودرو را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي طي عملياتي در مخفيگاهش دستگير کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 1 عدد باطري خودرو و 1 حلقه چرخ زاپاس کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اهواز بیان داشت: در بازجویی های فنی به عمل آمده پلیس ، سارق به 8 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف اجرا  شد
 
سرهنگ"فرشاد کاظمي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: با هدف پيشگيري از شيوع و کنترل بيماري کرونا و مقابله با خطر ابتلاي شهروندان به اين بيماري، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان خرمشهر با هماهنگي مقام قضائي و همراهي نمايندگان شبکه بهداشت، طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف را کردند.
سرهنگ کاظمي افزود: دراجراي اين طرح 7 واحد صنفي اعم از 3 واحد واحد صنفي باشگاه ورزشي بدنسازي و پرورش اندام ، 3 واحد صنفي کافه رستوران و یک واحد صنفي آرايشگاه زنانه به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا پلمب شدند.
وي در پايان ضمن تقدير از همکاري خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاريان با پليس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كامل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.


دستگيري سارقان حرفه اي در خرمشهر

فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر از دستگيري 9 سارق و کشف 24 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "فرشاد کاظمي" در بيان جزئيات اين خبر گفت : در راستاي ارتقا سطح امنيت اجتماعي، طرح مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنيت در شهرستان خرمشهر اجرا شد.
اين مقام انتظامي افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي شهرستان با انجام اقدامات تخصصي و پليسي 9 سارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مقامات قضائي در مخفيگاهشان دستگير کردند.
سرهنگ کاظمي تصريح کرد: سارقان دستگير شده در بازجويي هاي فني ماموران پليس به 24 فقره انواع سرقت از قبيل: سرقت محتويات داخل خودرو، سيم برق، منزل، مغازه، اماکن خصوصي، سرقت از معابر و ساير عناوين در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر در خاتمه بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي داده شدند.


کشف 27 فقره انواع سرقت در شهرستان ایذه

فرمانده انتظامي ایذه از دستگيري 4 سارق حرفه‌اي و کشف 27 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حجت سفیدپوست"در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پیشگیری ازجرم و برخورد با سارقان ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پليس تخصصي و انتظامي شهرستان ایذه قرار گرفت.
وي بيان داشت: ماموران پليس با انجام اقدامات پليسي و کار اطلاعاتی طي 48 ساعت گذشته با هماهنگی قضائی ، 4 سارق حرفه اي را شناسايي و در عملیاتی هدفمند در مخفيگاهشان دستگير کردند.
وي در ادامه تصريح کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پليس به 27 فقره انواع سرقت از قبيل؛ سرقت منزل، داخل خودرو، وسايل خودرو، اماکن خصوصي، اماکن دولتي و سيم برق اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ایذه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.


دستگیری سارقان قطعات و محتویات خودرو در بهبهان

فرمانده انتظامي بهبهان از دستگيري 2سارق قطعات و محتویات خودرو و کشف 17فقره سرقت توسط کلانتری11 این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ"محمد عزیزی"در بیان جزئیات این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بيان داشت: ماموران کلانتری11، پس از بررسی موضوع و با اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ های لازم موفق شدند  2 سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، آنان را بهمراه تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: آن متهمان تاکنون به 17فقره سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شده اند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات سارقان را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.


کشف ۱۰ فقره سرقت مغازه در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت مغازه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "امیرعباس شهبازی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه درسطح شهرستان اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های پلیس به ۱۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند، ادامه داد: در همین رابطه مالباختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند،از فروشندگان ومالکان  مغازه ها خواست: در شرایط کرونایی و تعطیلی برخی از اصناف، با رعایت بیشتر نکات ایمنی و به کارگیری توصیه های انتظامی، پلیس را در تامین امنیت و پیشگیری از سرقت یاری کنند.


دستگیری 12 نفر  با اجرای طرح پاکسازي نقاط آلوده
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"جواد مراونه"در بیان جزئیات این خبرگفت: طرح پاکسازي نقاط آلوده، با تشکيل 8 اکيپ ازعوامل انتظامي و تخصصي به منظور برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنيت در 4 نقطه آلوده به صورت ضربتي به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر ،1500 لیتر گازئیل قاچاق و اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه مهمات کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 12 نفر در این طرح اظهار داشت: تعداد 4 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت با اجرای این طرح توقیف شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان هويزه با اشاره به جديت و قاطعيت پليس در اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي مناطق آلوده ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب شهروندان در راستاي برقراري نظم و امنيت در سطح شهرستان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت در زمينه مواد مخدر، قاچاق سوخت و هرگونه نا امني را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 موضوع را به نيروي انتظامي اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به پاکسازي محل و دستگيري مجرمان اقدام شود.

 

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کاظم نیسی" در بیان جزئیات این خبر گفت:در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي،طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم ‌خيز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار، همچنين فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌هاي غيرمجاز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامي با اقدامات تخصصي و اطلاعاتي موفق به دستگیری 2 متهم ، کشف نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز  شدند.

سرهنگ نیسی تشریح کرد : در اجراي اين طرح 2 دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر توقیف و 19 نفر عامل تیراندازی در مراسمات نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود : نيروي انتظامي به صورت شبانه روزي با سارقان و مخلان امنيت و آرامش به شدت برخورد مي‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

:
:
:
آخرین اخبار