تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۱۰۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: باشگاه‌ها باید برای VAR هزینه کنند/ اولویت با جوانان تیم است نه باتجربه‌ها
 سرمربی صنعت نفت آبادان گفت در شرایط ۵۰-۵۰ به جوانان تیمش بازی خواهد داد.

 سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بود. با توجه به ۲ بازی خارج از خانه قبلی و باز نبودن پنجره تیم، این بازی برای بازیکنان جدیدمان حساس و جذاب است. در مقابل تیمی قدیمی باید بازی کنیم که کیفیت بالایی دارد. سعی کردیم نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره محروم و مصدوم‌های تیمش و داوری بازی فردا گفت: همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. من نگران بازی نیستم. اشتباه‌های داوری مربوط به هر بازی است و به بازی بعدی ربطی ندارد. داور در دیدار با پرسپولیس اشتباه کرد اما در بازی اول، صد درصد پنالتی بود. ما تیمی تهاجمی هستیم و مشکلی با این قضایا ندارم.

پورموسوی اضافه کرد: VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. ما باید هزینه کنیم زیرا به آن نیاز داریم. اگر بتوانیم بودجه خود را به صورت مناسب، به امکاناتی نظیر VAR، تیم‌های پایه و نقل و انتقالات تقسیم کنیم، فکر می‌کنم فوتبال ما رشد خواهد کرد. به نظر من باشگاه‌ها باید در این خصوص هزینه کنند.

او درباره میانگین سنی تیمش توضیح داد: در بازی اول، ۴۰۰ پاس دادیم، در تقابل با پرسپولیس ۲۰۰ پاس و در دیدار با شهرخودرو ۳۲۰ پاس دادیم‌. در بازی با پرسپولیس، بارندگی یکی از دلایل پاسکاری کم تیم ما بود و کیفیت فنی پرسپولیس نیز تاثیرگذار بود. در بازی با پرسپولیس نیز ۵ بازیکن ۲۰ ساله به زمین آوردم.

پورموسوی ادامه داد: جوانان کم کم باید به تیم اضافه شوند زیرا اگر آن‌ها از اول برابر پرسپولیس بازی می‌کردند و ۴ بر صفر می‌باختیم، جوان‌های ما می‌سوختند. در مقابل شهرخودرو بهتر عمل کردند. ما دو تیم داریم و باتوجه به حریف، لازم باشد جوانان را بازی می‌دهیم و اگر لازم باشد باتجربه‌ها را.

او در پایان گفت: هنوز زود است که درباره خریدهایمان نظر دهم ولی به بازیکنانم گفته‌ام در حالت ۵۰-۵۰ من به جوانانم بازی می‌دهم و به همین دلیل باتجربه‌ها همیشه باید در بهترین شرایط خود باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار