تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی نفت - نساجی، تقابل تیم‌های با اصالت فوتبال است
 مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی فردا تیم های نفت و نساجی، تقابل دو تیم با ریشه و با اصالت فوتبال کشور از شمال و جنوب است.

مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، اظهارکرد: بازی فردا تقابل دو تیم با ریشه و با اصالت فوتبال کشور از شمال و جنوب است. نفت و نساجی هواداران زیادی دارند که این هواداران نیز ارتباط خوبی با هم دارند. امیدوارم بازی فردا خوب شود و مورد قبول مردم قرار بگیرد.

  وی افزود: شرایط تیم مان خوب است. نفت یک تیم جوان و با انگیزه است که تمام نفرات سعی می کنند، خواسته های آقای حسینی سرمربی تیم را اجرا کنند. بازیکنان ما روز به روز به دنبال پیشرفت هستند. قطعا فردا نیز تمام تلاش خود را خواهند داشت تا عملکرد قابل قبولی داشته باشند. سیروان قربانی را هم به دلیل مصدومیت، ۲ هفته ای است که در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود و زندگی برای تمام مردم دنیا به حالت عادی برگردد و در بحث فوتبال نیز تماشاگران به ورزشگاه برگردند و شاهد شور و شوق در سطح جامعه باشیم.

وی در پایان نیز گفت: باتوجه به این که آقای حسینی سرمربی تیم، خیلی خوب رقبا را بررسی و آنالیز می کند، فکر می کنم شناخت خوبی از نساجی داریم و امیدوارم بازی فردا خوب و جذاب شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار