تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش ۲۰ گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب از معابر خرمشهر
 شهردار خرمشهر با اشاره به تلاش ۲۰ گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب از معابر این شهرگفت: تلاش نیروهای خدمات شهری خرمشهر برای دفع روان آب ناشی از بارندگی اخیر همچنان ادامه دارد.

منصور علوانی اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و آبگرفتگی خیابان‌ها و مناطق بحرانی این شهر نیروهای خدمات شهرداری خرمشهر برای دفع آبهای سطحی وارد عمل شدند.

وی مناطق بحرانی و آب گرفته در خرمشهر را بلوار عشایر، مولوی، کوی بهروز، کوی طالقانی، خیابان بختور و حافظ بیان کرد و افزود: از روز گذشته تاکنون تمامی تجهیزات، ماشین آلات و عوامل خدماتی شهرداری در مناطق بحرانی در حال دفع آبهای سطحی هستند.

علوانی ادامه داد:تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری خرمشهر تا دفع کامل روان آب از خیابان ها و معابر شهری همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت امروز روان آب ناشی از بارندگی از مناطق بحرانی سطح شهر دفع شود.

وی تصریح کرد: در این راستا برای پیشگیری از آبگرفتگی مجدد خیابان‌ها در خرمشهر مناطق بحرانی همچون خیابان حافظ و خیام آسیب شناسایی و لوله گذاری شد ضمن اینکه تخلیه روان آب از سایر مناطق از جمله بلوار بیت‌المقدس، حضرت رسول اکرم(ع)، کوی مولوی و شهدای گمنام ادامه دارد.

علوانی با اشاره به طرح احداث شبکه دفع آبهای سطحی در خرمشهر گفت: مطالعات طرح احداث شبکه دفع آبهای سطحی خرمشهر انجام شده و برای تامین اعتبار این طرح به منطقه آزاد اروند ارائه گردید و امید است با تامین اعتبار این طرح عملیات اجرایی آن هر چه زودتر آغاز شود.

بارش ۴۴ میلیمتر باران در روز شنبه باعث جاری شدن روان‌آب در خیابان ها و معابر و آبگرفتگی برخی از مناطق در خرمشهر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار