تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵۵ نفرآسیب دیده از آبگرفتگی ماهشهر اسکان داده شدند
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به وقوع آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان ماهشهر بر اثر بارش باران گفت: چهار مرکز اسکان در این شهرستان برپا شد و ۲۵۵ نفر نیز در این مکان ها اسکان یافتند.

دکتر علی خدادادی دوشنبه بیان کرد: در پی بارش شدید باران در ۲ روز گذشته در شهرستان بندر ماهشهر و آبگرفتگی برخی مناطق این شهرستان مکان‌های اسکان برای خانواده‌هایی که محل زندگی آن‌ها دچار آبگرفتگی شد ایجاد گردید و این مراکز اسکان در ماهشهر، شهرک شهید شهید چمران و بندر امام خمینی (ره) این شهرستان برپا شدند .

وی با اشاره به اینکه امدارسانی به افراد متاثر از آبگرفتگی در استان در پی بارش باران ۲ روز گذشته ادامه دارد افزود:  یک هزار و ۲۱۲ خانوار در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش تیم های عملیاتی امدادونجات جمعیت هلال احمر که بر اثر آبگرفتگی دچار مشکل شده بودند امدادرسانی شدند.

 دکتر خدادادی ادامه داد: ۱۰۸ امدادگر و نجاتگر این جمعیت در این شرایط در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان بر اثر بارش باران ۲ روز گذشته هستند .

وی در ادامه با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز و موادغذایی در بین خانوارهای متاثر از آبگرفتگی های اخیر، بیان کرد: این اقلام زیستی شامل پتو ، موکت،چادر و والر  ، بسته های مواد غذایی جیره یک ماه و ۷۲ ساعته و بسته های بهداشتی بوده است.

از ابتدای ورود سامانه بارشی به خوزستان ( روز پنجشنبه) هفته گذشته تا دیروز یکشنبه میزان بارش باران در بندر ماهشهر۱۶۱ میلیمتر ثبت شده است.

بر اثر بارش باران در ۲ روز گذشته بسیاری از مناطق خوزستان از جمله اهواز، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، آبادان، کارون، دچار آبگرفتگی شدند.

دیروز یکشنبه به دلیل آبگرفتگی بر اثر بارش باران ادارات و بانک های اهواز، رامشیر، ماهشهر و امیدیه تعطیل شدند.

ادارات و بانک های شهرستان های اهواز، کارون و ماهشهر امروز دوشنبه نیز به دلیل آبگرفتگی تعطیل شدند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه بارشی جدیدی از فردا سه شنبه وارد استان خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار