تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۰۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در ماهشهر
  فرماندار ماهشهر گفت: طبق برآوردهای اولیه ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در بارندگی دیروز دچار آبگرفتگی شدند.

محسن بیرانوند  اظهار داشت: تیم‌های ارزیابی، برآورد خسارت به منازل مسکونی را از امروز آغاز کرده‌اند که نتایج این بررسی‌ها تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود و می‌توان آمار دقیقی از میزان خسارت را اعلام کرد.

وی با اشاره به بارندگی شدید در ماهشهر افزود: دیروز ۱۷۰ میلیمتر بارندگی در مدت سه تا چهار ساعت در ماهشهر رخ داد که باعث شد حجم زیادی رواناب بیش از چهار میلیون مترمکعب وارد شهر شود.

بیرانوند با بیان اینکه شهرک شهید چمران و بندرامام دچار آبگرفتگی شدند، اضافه کرد: تخلیه آب از شهرک شهید چمران در حال انجام است که میزان آبگرفتگی در این منطقه کاهش یافته و احتمالا تا یکی دو ساعت دیگر آب‌های سطحی کاملا تخلیه می‌شود.

وی همچنین گفت: آبگرفتگی در بندرامام هنوز در برخی مناطق وجود دارد و با توجه به حجم بالای آب و همطراز شدن آب سطحی و محل تخلیه آن در خارج از شهر، با دشواری‌هایی مواجه هستیم، به همین دلیل چندین پمپ ثابت و سیار اضافه شده و امیدواریم تا امسب بتوانیم بخش زیادی از آب در بندرامام را تخلیه کنیم.

بر اساس این گزارش، بیشترین بارندگی دیروز در خوزستان در ماهشهر رخ داده است. در این بارندگی شهرهای اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز، رامشیر، ماهشهر و ایذه شاهد آبگرفتگی شدید بودند که واکنش کاربران فضای مجازی و انتقاد شهروندان را نیز در پی داشته است.

در پی آبگرفتگی‌ها، شهرهای اهواز و ماهشهر و کارون دیروز و امروز تعطیل اعلام شده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار