تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۱۰۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تأکید رهبری بر ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و از بین بردن قاچاق کالا است
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به معنای برداشتن موانع تولید و ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و از بین بردن قاچاق کالا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که امروز (۱۰ آذرماه ۹۹) در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه دلیل موفقیت رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس اطاعت از امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: هم اکنون هم هرجا موفقیتی از نظر علمی و تکنولوژی دیده می‌شود زیر مجموعه مقام معظم رهبری است.

 وی با تأکید بر اینکه بعد از شهادت شهید فخری زاده جای این دیگر نیست که بخواهند مساله مذاکره را مطرح کنند، افزود: پس از برجام نه‌تنها چیزی نصیب ما نشد بلکه هرچه توانستند ما را تحریم کردند و آنچه که خواستند از ما گرفتند.

موسوی فرد گفت: دلتان را به آمدن بایدن خوش نکنید. منافع آمریکا برای هر دو جریان دموکرات و جمهوری خواه خط قرمز است. فقط تاکتیک‌های اینها در عمل متفاوت است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به معنای برداشتن موانع تولید و ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و از بین بردن قاچاق کالا است. با وجود آن‌که در چهل سال انقلاب اسلامی کارهای متعدد و مؤثری انجام شده اما هر کجا که ما نقطه ضعف می‌بینیم به این دلیل است که به سخنان امامین انقلاب (امام راحل و مقام معظم رهبری) توجه نداشتیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار