تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ بازیکن مصدوم نفت آبادان به بازی مقابل ذوب آهن رسیدند
 مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ۲ بازیکن این تیم با حضور در تمرین به بازی هفته چهارم لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان رسیدند.

علی فیروزی اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت‌نفت سه‌شنبه درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر در یکی از دشوارترین بازی‌های خود میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

وی افزود: پیش از این دیدار مهدی حنفی و علی عبدالله‌زاده ۲ بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت و بیماری بازی‌ مقابل ذوب آهن را از دست دادند اما با حضور در تمرین آماده‌سازی تیم صنعت نفت شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور این ۲ بازیکن دست کادر فنی برای انتخاب بازیکنان اصلی را بازتر خواهد کرد و بدون دغدغه ترکیب مورد دلخواه خود را روانه میدان خواهند کرد.

فیروزی بیان کرد: ذوب آهن تیم مستحکم و قابل احترامی است که برای غلبه بر آن باید هوشمندانه بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست هر چند این تیم خیلی سخت اجازه فرصت‌سازی می‌دهد.

وی اظهار داشت: ما میزبان این دیدار حساس هستیم و برای شکست حریف انگیزه زیادی داریم و از امتیاز میزبانی برای دست یافتن به سه امتیاز این بازی استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا سه شنبه از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان میزبان ذوب آهن اصفهان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار